Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024

Απάντηση στις καταγγελίες Ντουντουλάκη

Κύριε διευθυντά,
ο κ. Ντουντουλάκης εξέδωσε μια μακροσκελή παραπλανητική ανακοίνωση με την οποία εγκαλεί τη ΔΕΥΑΒΑ για κακοδιαχείριση. Καλό θα ήταν να είναι πιο προσεκτικός στις δημόσιες τοποθετήσεις του.
Θεωρεί κακοδιαχείριση ότι επιβάλαμε, σύμφωνα με τον Κανονισμό μας, συνολικό πρόστιμο λόγω παρέμβασης στους υδρομετρητές για εικαζόμενη κατανάλωση σε Δημότη καταναλωτή το συνολικό ποσό των 32.520,38 € σύμφωνα με τον Κανονισμό και την εισήγηση της Υπηρεσίας; Από την καταγεγραμμένη τοποθέτησή σας δεν προκύπτει ότι προτείνατε κάτι άλλο συγκεκριμένο.
Με την ευκαιρία αυτή, επειδή αρέσκεται να γενικεύει, θα πρέπει να γίνουν κατανοητά τα ακόλουθα:
• Είναι έλλειψη χρηστής διοίκησης το γεγονός ότι έχουμε στα πρόσφατα 2 έτη της ευθύνης διαχείρισης της ΔΕΥΑΒΑ επιβάλλει πρόστιμα που υπερβαίνουν τα 100.000€;
• Είναι κακή διαχείριση όταν έχουμε εισπράξει πάνω από 1.150.000€ από οφειλές παρελθόντων ετών;
• Είναι κακή διαχείριση όταν έχουν -σε διάστημα 20 μηνών- εκτελεστεί ή εκτελούνται από μια μικρή ΔΕΥΑ έργα προϋπολογισμού πάνω από 15.000.000 ευρώ και έχουν υποβληθεί για έγκριση άλλα 7 έργα;
Όταν μέσα στην πανδημία χωρίς έκπτωση των παρεχόμενων υπηρεσιών δεν έχουμε προσφύγει σε οποιονδήποτε δανεισμό.
Αγαπητέ κ. Ντουντουλάκη καταλαβαίνουμε την αγωνία σας, αλλά ίσως θα πρέπει να είστε περισσότερο προσεκτικός γιατί η ΔΕΥΑΒΑ δίνει καθημερινά εξετάσεις, τις οποίες οι Δημότες μας βλέπουν και αγκαλιάζουν τις προσπάθειές μας, όντας παρόντες στην καθημερινότητά τους.
Αντί να επιβραβεύετε τη συνεχή προσπάθειά μας, εσείς κατηγορείτε. Δεν μπορούμε όμως να μη σημειώσουμε ότι όταν επιβάλλαμε σε ιδιοκτήτη ξενοδοχείου πρόστιμο ύψους 53.674,40€ δεν είχατε την ίδια «ευαισθησία» δημοσιοποίησης και καταγγελίας του θέματος.
Σε ό,τι αφορά την κοινωνική μας ευαισθησία, την έχουμε αποδείξει εμπράκτως. Είμαστε κοντά στους δημότες και αναλογιζόμενοι τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνει η κοινωνία εξαιτίας του covid-19 και της συνακόλουθης οικονομικής κρίσης, έχουμε καθιερώσει ειδικό κοινωνικό τιμολόγιο ύδρευσης για τους καταναλωτές που ανήκουν σε ειδικές ομάδες και αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες. Επίσης διευκολύνουμε τους δημότες να ρυθμίζουν τις υποχρεώσεις τους σε 24 δόσεις καταβάλλοντας ως προκαταβολή το 20% του υφιστάμενου χρέους.
Η Δημοτική αρχή και η Διοίκηση της ΔΕΥΑΒΑ έχουν επιλέξει την υπευθυνότητα και θα συνεχίσουν να ενημερώνουν τους δημότες για την πραγματικότητα. Στο χέρι σας είναι η απόφασή σας εάν θα προτάξετε -με τις θετικές σας προτάσεις- το καλό των Δημοτών μας ή θα κάνετε στείρα αντιπολίτευση παρασυρόμενος από μικροπολιτικές σκοπιμότητες.
Με εκτίμηση
Ευτύχης Μαυρογένης
πρόεδρος ΔΣ ΔΕΥΑΒΑ
δικηγόρος Χανίων


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ειδήσεις

Χρήσιμα