Κλαδιά που φτάνουν τη μεταλλική μπάρα, φύλλα από καλάμια και άλλα δέντρα που έχουν περάσει πλέον στο οδόστρωμα… τι άλλο πρέπει να γίνει για να γίνει ένα σοβαρό κλάδεμα στο τμήμα του ΒΟΑΚ από τον Καβρό ως τη Γεωργιούπολη;
Η ορατότητα για τους οδηγούς τόσο το πρωί αλλά κυρίως τις βραδινές ώρες είναι ανύπαρκτη και ο κίνδυνος ατυχήματος κάτι παραπάνω από πραγματικός. Η Περιφέρεια που έχει την ευθύνη για τη συντήρηση του ΒΟΑΚ, επιβάλλεται να μεριμνήσει για το θέμα αυτό.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.
Έχουν κλείσει την ΛΕΑ μόλις φτάσουν στην διπλή λωρίδα μπορεί και να τα κόψουν ετσι κύριε αντιπεριφεριαρχα?
Μα τι λέμε τώρα για οδική ασφάλεια… ας δούμε που θα φάμε κανα κοντοσουβλι αυριο..