Λίγο πριν την κατάθεση της επίσημης απόφασης, το υπουργείο Οικονομικών ζητά την ενεργοποίηση του ανταποδοτικού τέλους, το ύψος του οποίου υπολογίζεται στα 3 ευρώ τον μήνα από την 1η Ιανουαρίου, με στόχο να μη χαθεί ούτε ένας μήνας εσόδων από τον προϋπολογισμό της ΝΕΡΙΤ.
Η αλλαγή σκυτάλης ανάμεσα στο μεταβατικό στάδιο της Δημόσιας Τηλεόρασης και τη ΝΕΡΙΤ επισπεύδεται κατά τρεις μήνες, προκειμένου, σύμφωνα με δημοσίευμα της “Real News”, η κυβέρνηση να επιλύσει τα θεσμικά κενά που προκαλεί το ιδιότυπο καθεστώς λειτουργίας της.
Το πιο πιθανό είναι ότι τα μεσάνυχτα της 31ης Δεκεμβρίου το λογότυπο της Δ.Τ. θα εξαφανιστεί και στη θέση του θα προβάλλει το αντίστοιχο της ΝΕΡΙΤ, κάτι που μένει να επιβεβαιωθεί καθώς δεν έχει ξεκαθαριστεί αν θεωρείται νομικά απαραίτητο. Με λίγα λόγια, η ΝΕΡΙΤ παίρνει τη συχνότητα, ενώ συνεχίζει να λειτουργεί με το προσωπικό και το πρόγραμμα της Δ.Τ., έως ότου ολοκληρωθούν οι διαδικασίες προσλήψεων και δημιουργίας νέου προγράμματος. Το πέρασμα από τη Δ.Τ. στη ΝΕΡΙΤ θα γίνει σε δύο ταχύτητες, μία στα χαρτιά την Πρωτοχρονιά και μία σε ό,τι αφορά το τηλεοπτικό προϊόν που βγαίνει στον αέρα, που θα ακολουθήσει τον Μάρτιο.
Αλλάζει τρόπο διαφημιστικής χρέωσης το Google
Σύμφωνα με έρευνες, περισσότερες από τις μισές διαφημίσεις που υπάρχουν στο Ιντερνετ, δεν εμφανίζονται ποτέ στους χρήστες, χωρίς έτσι να τις βλέπουν, διότι δεν εμφανίζονται σε “διακριτό” σημείο. Τα αποτέλεσμα αυτά έλαβε υπόψη του το Google και αποφάσισε από εδώ και στο εξής να υπάρχει χρέωση μόνο στις διαφημίσεις που “βλέπουμε”.
Οπως έκανε γνωστό η εταιρεία, μία διαφήμιση θεωρείται ως “ιδωμένη” (viewed) μόνο αν είναι εμφανής στη σελίδα του χρήστη τουλάχιστον το 50% της καταχώρησης, για ένα τουλάχιστον δευτερόλεπτο.
«Ακόμη και η πιο περίεργη διαφήμιση μπορεί να κάνει τη διαφορά, αν τη δεις», έγραψε η Google στο μπλογκ της. «Κάνουμε ένα πολύ σημαντικό βήμα καθιστώντας εφικτή -σε πραγματικό χρόνο- την αγορά διαφημιστικού χώρου με βάση την αναγνωσιμότητα», συμπληρώνει η εταιρεία.
Σύμφωνα με την εταιρεία ψηφιακή ανάλυσης eMarketer, η Google κατέχει το 32,84% της παγκόσμιας διαφημιστικής πίτας στο διαδίκτυο. Αυτό μεταφράζεται σε περισσότερα από 38 δισ. δολάρια εσόδων, σε ένα σύνολο 117,6 δισ.