Eγκρίθηκε το προσχέδιο του ετήσιου προγράμματος τουριστικής προβολής του Δήμου Χανίων για το 2015, από την Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Χανίων που συνεδρίασε χθες.
Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η προώθηση του τουριστικού προϊόντος, η διαχείριση των υφιστάμενων τουριστικών αγορών και η διερεύνηση εισόδου σε νέες, καθώς και ο εμπλουτισμός των δράσεων τουριστικού περιεχομένου, που υλοποιεί ήδη ο Δήμος Χανίων, βρέθηκαν στο επίκεντρο της δεύτερης συνεδρίασης της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης εγκρίθηκε ο κανονισμός λειτουργίας της Επιτροπής, καθώς και το προσχέδιο του ετήσιου προγράμματος τουριστικής προβολής του Δήμου Χανίων για το 2015, με στόχο, όπως επεσήμανε η Πρόεδρος της Επιτροπής, Γεωργία Σαρικάκη – Αποστολάκη, “να αναδειχτούν και να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες του Δήμου Χανίων, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη: α. τις διεθνείς τάσεις του Τουρισμού, β. την ανάγκη για εμπλουτισμό, ενίσχυση ή/και διαφοροποίηση του τοπικού τουριστικού προϊόντος του Δήμου Χανίων και γ. την κεκτημένη εμπειρία επιτυχημένων δράσεων προηγούμενων ετών σχετικά με τη διαχείριση και προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του Δήμου Χανίων”».
ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ
Οι βασικοί άξονες, βάσει των οποίων, όπως αποφασίστηκε, θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Χανίων για το έτος 2015, έχουν ως εξής:
•Προώθηση του τουριστικού προϊόντος.
•Προγραμματική σύμβαση για την τουριστική προβολή μεταξύ Δήμων του Ν. Χανίων, της Περιφέρειας Κρήτης και του Ε.Β.Ε.Χ..
•Δημιουργία έντυπου (χάρτες, κ.λ.π.) και ψηφιακού (διαφημιστικά σποτ κ.λ.π.) υλικού – στις γλώσσες ενδιαφέροντος – για την προώθηση της ταυτότητας του τουριστικού προϊόντος.
•Διαδημοτικές στοχευμένες συνεργασίες για την επίτευξη οικονομιών κλίμακας.
•Διαχείριση υφιστάμενων τουριστικών αγορών και διερεύνηση εισόδου σε νέες .
•Εμπλουτισμός και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς υφιστάμενες ομάδες τουριστών.
•Εναλλακτικός τουρισμός και περιθώρια ανάπτυξής του στην γεωγραφική έκταση του Δήμου σε μια προσπάθεια διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου.
•Συμμετοχή σε θεματικές και λοιπές τουριστικές εκθέσεις εθνικές και διεθνείς, με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών. Ο ρόλος του Δήμου Χανίων.
•Προγραμματισμός δράσεων και διαδικασιών για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση της κρουαζιέρας.
•Προσπάθεια απευθείας σύνδεσης του Δήμου Χανίων με νέους προορισμούς, μέσω επίτευξης συμφωνιών με αεροπορικές εταιρείες κ.λ.π.).
•Ενέργειες έμμεσης τουριστικής προβολής του Δήμου.
•Συνέχιση και παράλληλα εμπλουτισμός της δράσης «Γνωρίζω και σέβομαι την πόλη μου: Ταξίδι στην ιστορία, τα σοκάκια, τις μνήμες και τα χρώματα της πόλης των Χανίων».
•Εμπλουτισμός και προώθηση της υφιστάμενης ψηφιακής εφαρμογής τουριστικής και όχι μόνο προβολής του Δήμου.
•Δημόσιες Σχέσεις: Ενέργειες διάνοιξης δίαυλου επικοινωνίας (φιλοξενία, ξεναγήσεις, μεταφορά, σίτιση, κ.λ.π.) με φορείς και συλλογικότητες του εξωτερικού στο πλαίσιο της προσπάθειας για εξωστρέφεια του Δήμου και κατ’ επέκταση διεθνούς προώθησης αυτού. Συνδιοργάνωση κοινών θεματικών δραστηριοτήτων με Δήμους ή / και περιοχές με κοινά χαρακτηριστικά (π.χ. ιστορικά, πολιτισμικά, παραγωγικά, κ.λ.π.) με το Δήμο Χανίων.
•Λοιπές δράσεις: Ανάδειξη τοπικών προϊόντων και παράλληλα σύνδεση πρωτογενούς με τριτογενή τομέα, σε μια προσπάθεια μεγιστοποίησης και διάχυσης της ωφέλειας προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. Βελτιστοποίηση σήμανσης για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επισκέπτη. Μελέτη για χωροθέτηση περιπτέρου (information point), το οποίο θα παρέχει πλήρη πληροφόρηση στον επισκέπτη. Συγκοινωνία. Καθαριότητα.
Σημειώνεται ότι στη συνεδρίαση παρευρέθηκαν ο Αντιδήμαρχος Χανίων, αρμόδιος σε θέματα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης & Προγραμματισμού, Γιάννης Μαράκης, ο Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος της Επιτροπής κυκλοφοριακών θεμάτων, Μανώλης Κεμεσίδης και ο Αντιδήμαρχος καθαριότητας και πρασίνου, Μιχάλης Κοτζαμιχάλης.