Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου, 2025

Αποκαλυπτήρια για το νέο Renault Clio

Το Renault Clio, από το 1990, που κυκλοφόρησε η πρώτη γενιά έχει σημειώσει πάνω από 16 εκατ. πωλήσεις στη παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου.

Είναι ένα από τα πιο εμπορικά επιτυχημένα αυτοκίνητα πόλης στην αγορά. Η πέμπτη γενιά που αποκάλυψε η Renault λανσάρει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της γαλλικής μάρκας. Επίσης, φέρει αναβαθμισμένη τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένου του ψηφιακού ταμπλό. Έρχεται με μια ευρύτερη επιλογή κινητήρων από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, ώστε ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει τη διαμόρφωση που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του. Στη κορυφή της γκάμας βρίσκεται η πλήρης υβριδική έκδοση E-Tech 145 ίππων που συνδυάζει την οδηγική απόλαυση με την οικονομία, σύμφωνα με την ανακοίνωση της μάρκας.

Η καμπίνα των επιβατών είναι πιο φιλόξενη και πιο άνετη. Η ευρυχωρία και η εργονομία εξακολουθούν να είναι τα βασικά πλεονεκτήματα του οχήματος, προσφέροντας άνεση σε όλους. Όλη η τεχνολογία υπάρχει για να βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη και συνδυάζεται με ενα σύμπαν συνδεδεμένων υπηρεσιών και εφαρμογών που βοηθούν τον οδηγό και τους επιβάτες να χαλαρώσουν και να απολαύσουν το ταξίδι.

Τα καθίσματα Techno, τα πάνελ θυρών και το ταμπλό του νέου Renault Clio είναι επενδεδυμένα με ένα ειδικά αναπτυγμένο βιώσιμο ύφασμα που αποτελείται από έως και 60% ίνες modal επώνυμα TENCEL, μια κυτταρινική ίνα βιολογικής βάσης που κατασκευάζεται από τον Όμιλο Lenzing. Είναι επίσης η πρώτη φορά που αυτές οι βιώσιμες ίνες χρησιμοποιούνται εκτενώς μέσα σε ένα όχημα.
Η Renault ξεκίνησε να ενσωματώνει πλήρως υβριδική τεχνολογία E-Tech στα αυτοκίνητά της -συμπεριλαμβανομένου του Clio- το 2020. Αυτή η πλήρως υβριδική τεχνολογία E-Tech περιλαμβάνει περισσότερες από 150 πατέντες καθώς και τεχνογνωσία που έχει συγκεντρώσει η Renault στις πίστες της Formula 1 -ειδικά την ανάκτηση και την αναγέννηση ενέργειας. Η σειριακή-παράλληλη αρχιτεκτονική του συνδυάζει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες (έναν κινητήρα 36 kW και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης 18 KW) με έναν κινητήρα IC 4 κυλίνδρων, 1,6 λίτρων 69 kW (94 ίππων), ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και μια μπαταρία 1,2 kWh.

Το κιβώτιο ταχυτήτων του κινητήρα IC έχει τέσσερις σχέσεις μετάδοσης και ο κύριος ηλεκτροκινητήρας έχει δύο. Το πλήρες υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης E-Tech μπορεί να συνδυάσει την είσοδο για τον κινητήρα IC και τον ηλεκτροκινητήρα με έως και 14 διαφορετικούς τρόπους για βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης.
Το αυτοκίνητο τροφοδοτείται πάντα από τον ηλεκτροκινητήρα κατά την εκκίνηση και μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ηλεκτροκινητήρα έως και το 80% στις πόλεις – μειώνοντας την κατανάλωση έως και 40% σε σύγκριση με έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι η υψηλότερη στην κατηγορία των υβριδικών αυτοκινήτων πόλης. Χάρη στο αποδοτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι περιορισμένες, ξεκινώντας από τα 93 γραμ./χλμ.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα