Η επιρροή του Tik Tok έφτασε στα μέσα ενημέρωσης, τα οποία αρχίζουν σιγά-σιγά να προσαρμόζονται στη λογική της δημοφιλούς πλατφόρμας σ’ ένα νέο πλαίσιο με τρία χαρακτηριστικά:
α) Την παρεμπίπτουσα κατανάλωση ειδήσεων, δηλαδή κάπου μέσα σε αστεία βίντεο που δείχνουν ανθρώπους να τραγουδούν, να ποζάρουν, να κάνουν αστεία ή να μαγειρεύουν, κάνουν την εμφάνισή τους και οι ειδήσεις.
β) Το virality, την ταχεία δηλαδή διάδοση μιας είδησης και
γ) τη διαμεσολάβηση της τεχνολογίας στην πρόσβαση στην πληροφορία.
Η δημοφιλία του Tik Tok καλεί όλους τους υπόλοιπους να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα και να απευθυνθούν στο νεανικό κοινό και τη λεγόμενη Generation Z, σε μια λογική που χαρακτηρίζεται από σύντομο και ελκυστικό περιεχόμενο.
Ποιοι κίνδυνοι κρύβονται; Οι νεότεροι να θεωρούν αξιόπιστες πηγές πληροφόρησης τους Tik Tokers και τους διάφορους influencers των ψηφιακών πλατφορμών και να πιστέψουν ότι μέσα από clips των μερικών δευτερολέπτων μπορούν πράγματι να αποκτήσουν γνώση και σφαιρική ενημέρωση.
Αν όλα αυτά σας ακούγονται κινέζικα (όπως το Tik Tok) είναι γιατί έχετε πια μεγάλη απόσταση από αυτές τις ηλικίες.