ΔΟΘΗΚΑΝ, λέει στην υπόλοιπη Ελλάδα (με ορισμένες εξαιρέσεις), στην κυκλοφορία 4 μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι (Ολυμπία Οδός, Ιόνια Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου και το μεσαίο τμήμα του Ε65, ενώ έχει εγκαινιαστεί πρόσφατα κι ο αυτοκινητόδρομος Μορέας). Ο υπουργός Υποδομών κ. Σπίρτζης αναφέρθηκε και στην Κρήτη λέγοντας ότι βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαδικασίες διαπραγμάτευσης με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, για τον περίφημο Β.Ο.Α.Κ.! Ωστόσο στις κακοτεχνίες κατασκευής της βασικότερης οδικής αρτηρίας της Κρήτης, κάθε χρόνο προσθέτονται και οι επικίνδυνες κατολισθήσεις, όπως εφέτος. Προχθές (28/3) η εφημερίδα, προειδοποιούσε πως είναι «θέμα χρόνου το ατύχημα», αν ωστόσο δεν γίνει κάτι. Μα, αν είναι σ’ αυτόν τον τόπο να πληρώνουμε με αίμα κάθε τι στραβό που γίνεται, αλίμονό μας! Μήπως κι εδώ χρειάζεται… μνημόνιο;
ΑΠΟΡΙΑ μας: τόσα έργα ζωτικής σημασίας στη στεριά του ελλαδικού χώρου πώς συμβαίνει να προγραμματίζονται και να παραδίνονται στην κυκλοφορία, ενώ για τον Β.Ο.Α.Κ. (Βόρειο Οδικό Αξονα της Κρήτης), δεκαετίες τώρα αυτό, πάντα βρίσκονται προσχήματα και προσκόμματα; Και με οποιαδήποτε, μάλιστα, κυβέρνηση;
ΦΑΙΝΕΤΑΙ πως είτε δεν θέλουν έργα στην Κρήτη αφού δεν πείθουμε τους καρεκλοκένταυρους για την αναγκαιότητά τους, είτε θεωρούν ότι ψηφοθηρικά η Κρήτη δεν τους ευνοεί! Εστω κι αν η Κρήτη με τον τουρισμό και τα προϊόντα της συμβάλλει υπέρμετρα στον κρατικό κορβανά. Ηδη, σύμφωνα με χθεσινά στοιχεία, οι αναμενόμενες αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στην Κρήτη, για το 2017 είναι 87. Μήπως, όταν γίνουν αυτές… 100, θα δούμε κάποιον πολιτικό να συγκινείται; Ή, αντίθετα όταν οι νεκροί από τα τροχαία φτάσουν σ’ αυτόν τον αριθμό, θα δούμε κάτι να κινείται; Μήπως, λέμε, από μια “Μινωική Οδός” που ονειρευόμαστε, θα παραμένουμε συνεχώς δέσμιοι, λόγω των θανατηφόρων τροχαίων της, σε μια οδό του… Μινώταυρου;