Ποιος χρειάζεται τις άλλες 48 αποχρώσεις του γκρι; Αυτές οι δύο, των BMW M135i και Mercedes-AMG A35, φτάνουν και (σχεδόν) περισσεύουν για να νιώσεις αυτήν τη γλυκιά οδηγική ευχαρίστηση που μπορούν να προσφέρουν απλόχερα οι δύο σπορ κατασκευές.
Hyper hatch, pocket rocket ή -σε πιο περιφραστική απόδοση- δυνατά premium χάτσμπακ. Όπως και αν προσπαθήσεις να τα περιγράψεις, η ουσία είναι ότι μιλάς για κάτι περισσότερο από ένα τυπικό GTI. Η αρχή έγινε από την Audi λίγο πριν από την αυγή της χιλιετηρίδας με το πρώτο S3 (το οποίο, ακόμα και σήμερα, για όποιον βέβαια το έχει διατηρήσει «μαμίσιο», αποτελεί την πεμπτουσία μιας διαχρονικής understated κομψότητας). Με τετρακίνηση και έναν μικρό υπερτροφοδοτούμενο εγκάρσιο 4κύλινδρο κινητήρα, ο αποκλειστικά τότε 3θυρος (είπαμε, οι καιροί αλλάζουν) εκπρόσωπος της Audi διαφοροποιούνταν από τους άλλους δύο premium Γερμανούς κατασκευαστές. Βλέπετε, BMW και Mercedes είχαν επιλέξει το δρόμο της κοπτοραπτικής, όπου, αφαιρώντας τις πίσω πόρτες και το εξόγκωμα του πορτ μπαγκάζ από τα κόμπακτ σεντάν τους, δημιούργησαν τις Compact και SportsCoupe (αργότερα CLC). Διαβάστε περισσότερα στο 4 τροχοί …