Κύριε διευθυντά
μπορεί οι δημότες να έχουμε παράπονα για τη λειτουργία διαφόρων υπηρεσιών των Δήμων ή του κράτους, ενίοτε δε δημοσιεύουμε τις αρνητικές παρατηρήσεις μας, όμως τον καλό λόγο οφείλουμε να τον πούμε, και μάλιστα δημόσια, όταν ο συντονισμός και η λειτουργία μιας υπηρεσίας είναι καθόλα άψογη όπως η παρακάτω περίπτωση.
Γνωρίζοντας ο ίδιος την ιδιαίτερη σημασία της λήψης μέτρων προληπτικής προστασίας, για την αποφυγή εκδήλωσης πυρκαγιάς, αλλά έχοντας υπόψη και τις πρόσφατες παραινέσεις από υπηρεσίες των Δήμων και του κράτους, για καθαρισμούς υπαίθριων χώρων από ξερά χόρτα και κλαδιά, απευθύνθηκα στο τηλέφωνο 28210 76666 (υπηρεσία αποκομιδής ογκωδών της ΔΕΔΙΣΑ) και γνωστοποίησα την πρόθεση μου για καθαρισμούς κήπων ζητώντας την συνδρομή τους για προγραμματισμένη αποκομιδή.
Από την επικοινωνία μου στο αρμόδιο γραφείο της εν λόγω Υπηρεσίας μέχρι την τελική εκτεταμένη αποκομιδή διαπίστωσα τα παρακάτω:
Στο τηλέφωνο απήντησαν αμέσως.
Η κυρία ήταν ευγενική, σαφής και κατατοπιστική στις συνεννοήσεις μας.
Το συνεργείο αποκομιδής ήταν συνεπές στο ραντεβού του την επόμενη πρωινή.
Η αποκομιδή που έγινε στις 6.30 π.μ. πραγματοποιήθηκε με αθόρυβο τρόπο.
Δεν ακούστηκαν φωνές από το εργατικό προσωπικό.
20 λεπτά της ώρας μετά την αποκομιδή ο χώρος του πεζοδρομίου και δρόμου είχε καθαριστεί/σκουπιστεί εντελώς από άλλο συνεργείο από τα ξερά φύλλα των κλαδιών
Πεζοδρόμιο και δρόμος είχαν αποδοθεί στην χρήση των δημοτών.
Ασφαλώς και θα μπορούσε κάποιος να μου απαντήσει για αυτονόητη εκτέλεση καθηκόντων.
Θα συμφωνήσω μαζί του αλλά μπορώ όμως και να πω ότι αρκετές φορές βιώνουμε τις “εξαιρέσεις” των αυτονόητων σε λειτουργίες διαφόρων Υπηρεσιών που μας απογοητεύουν και μας αγανακτούν.
Τελειώνοντας θέλω να βεβαιώσω ότι ουδένα γνωρίζω προσωπικά από το εργατικό και διευθυντικό προσωπικό, όμως για τον ενδεδειγμένο συντονισμό και για την αποτελεσματική λειτουργία της υπηρεσίας οφείλω να πω συγχαρητήρια.
Γιάννης Μ. Γαβριλάκης,
μέλος Λογοτεχνικής Παρέας Χανίων