Γιατί οι περισσότεροι επιχειρηματίες πιστεύουν πως η παρουσία της επιχείρησής τους στο διαδίκτυο αρχίζει και τελειώνει σε μια ιστοσελίδα; Πόσο γρήγορα προχωράνε οι εξελίξεις και δεν τις προλαβαίνουμε;
Το διαδίκτυο μπήκε δυναμικά στο προσκήνιο και αρκετοί Χανιώτες παράγοντες τις αγοράς δείχνουν να μην ξέρουν να το χρησιμοποιήσουν. Δεν γνωρίζουν τις παγίδες που κρύβει μια λανθασμένη χρήση του διαδικτύου και πόσο εύκολα η επιχείρησή τους μπορεί να χαρακτηριστεί από έναν έμπειρο διαδικτυακό χρήστη ως “ερασιτεχνική”.
Το Internet δεν είναι απλά ένα ακόμα κανάλι πώλησης, μπορεί και μεταβάλλει τις διαδικασίες μια εταιρείας μετατρέποντάς τη σε μια επιχείρηση του μέλλοντος η οποία βασίζεται σε ένα ψηφιακό σύστημα. Οι νέες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν επιπλέον το Internet, για διαπραγματεύσεις, έρευνες, ανεύρεση προσωπικού, εκπαίδευση, αξιολόγηση προσωπικού, «κτίσιμο» σχέσεων κ.λπ.
Τι εντύπωση θα σχηματίσει λέτε ένας χρήστης του διαδικτύου, ο οποίος θα σας στείλει e-mail και δεν θα του απαντήσετε ποτέ; Αν δεν βρίσκει τη διεύθυνση και τις ώρες λειτουργίας στη σελίδα σας στο Facebook; Αν έχετε ιστοσελίδα, αλλά έχει να ενημερωθεί από τη μέρα που τη φτιάξατε; Αν στα αποτελέσματα της Google δε σας βλέπει… ούτε με τα κιάλια;
Το διαδίκτυο πάνω από όλα είναι η νέα βιτρίνα. Ο νέος τρόπος επικοινωνίας ανάμεσα στον πελάτη και στον επιχειρηματία. Σκεφτείτε μόνο πόσα παράπονα/επιβραβεύσεις/ερωτήσεις δέχεστε αυτοπρόσωπος από τους πελάτες… Πόσα περισσότερα θα ήταν αυτά αν ο πελάτης δε χρειαστεί να σηκωθεί από τη καρέκλα του γραφείου του; Πόσο ευκολότερο είναι να κρυφτεί κάποιος πίσω από μια οθόνη ενός υπολογιστή και να πει το οτιδήποτε;
Χανιώτες τρέξτε, οι εξελίξεις σας προσπερνούν.
*Η Νάντια Αϊβάτογλου είναι σύμβουλος Marketing και ανάπτυξης επιχειρήσεων