Πρωτιές για πολλά Χανιωτάκια έφεραν τα αποτελέσματα των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων που αναρτήθηκαν χθες στα σχολεία όλης της χώρας. Στα Χανιά οι βαθμολογίες αναρτήθηκαν λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι, ενώ πολλοί ήταν οι μαθητές που εξέρχονταν από τα σχολεία με χαμόγελα.
Την ικανοποίησή του για την ομαλή διαδικασία ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων στα Λύκεια του Νομού και τις επιτυχίες των μαθητών εξέφρασε ο προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων κ. Μανούσος Μαραγκάκης. «Είδαμε πολλά χαμόγελα επιτυχίας. Πρόκειται για άλλη μια ημέρα επιβεβαίωσης του κόπου των μαθητών και της αγωνίας των γονέων που έλαβε τέλος καθώς και της προσπάθειας των εκπαιδευτικών για να πάνε τα σχολεία τους μπροστά», ανέφερε.
Σύμφωνα με τον κ. Μαραγκάκη τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών (τα ποσοστά των φετινών αριστούχων ανά μάθημα) θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.
Να σημειωθεί ότι μέχρι την Πέμπτη 3-7-2014 οι υποψήφιοι θα μπορούν να κάνουν μόνο πρόχειρα μηχανογραφικά δελτία (προσωρινή αποθήκευση). Από την Πέμπτη 3-7-2014 έως τη Δευτέρα 14-7-2014 όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό τους δελτίο στην ηλεκτρονική διεύθυνση
http://exams.it.minedu.gov.gr
ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΥΣΑΝΤΕΣ
Για την επιτυχία τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις μίλησαν στα “Χανιώτικα νέα” κάποιοι από τους Χανιώτες μαθητές που αρίστευσαν σύμφωνα με τα αποτελέσματα των βαθμολογιών.
Ολοι τόνισαν τη σημασία του συστηματικού διαβάσματος, της οργάνωσης, της ψυχραιμίας καθώς και της ψυχολογικής υποστήριξης από το οικογενειακό, σχολικό και φροντιστηριακό περιβάλλον. Οπως επίσης και ότι οι Πανελλήνιες δεν καθορίζουν τη ζωή ενός μαθητή ούτε κρίνουν τις ικανότητές του, αλλά είναι ένα σταυροδρόμι με διαφορετικές κατευθύνσεις.
Αλεξάνδρα Μπίσια (19.646 μόρια):
«Χρειάζεται υπομονή και επιμονή»
«Για να πετύχει κάποιος στις Πανελλήνιες -κατά τη γνώμη μου- πρέπει να διαβάζει σωστά, με υπομονή και επιμονή. Χρειάζεται πρόγραμμα από τον Αύγουστο ώστε να τα βάλει όλα σε μια σειρά και να μην τρέχει τους τελευταίους μήνες. Είναι πολύ σημαντική η Β’ Λυκείου για να μπουν οι βάσεις. Φυσικά παίζει ρόλο και η ψυχολογική υποστήριξη», ανέφερε η Αλεξάνδρα Μπίσια από το 2ο Λύκειο Χανίων που συγκέντρωσε 19.646 μόρια και επιθυμεί να περάσει στο Βιολογικό. Επιπλέον, τόνισε ότι «το φροντιστήριο είναι απαραίτητο για να πετύχει ένας μαθητής γιατί οι τάξεις στα σχολεία έχουν πολλά παιδιά και στο φροντιστήριο υπάρχει πιο στενή επαφή μαθητών – καθηγητών».
Αναστάσης Χατζηδάκης (19.418 μόρια):
«Οργάνωση και διάβασμα χωρίς κενά»
«Σε γενικές γραμμές ήταν αναμενόμενο το αποτέλεσμα. Η βαθμολογία κινήθηκε εκεί που περίμενα. Είμαι ικανοποιημένος γιατί ήταν μια κοπιώδης χρονιά. Χρειάστηκε οργάνωση, διάβασμα χωρίς κενά, πολλές επαναλήψεις και ξενύχτι σε λογικά πλαίσια για να υπάρχουν αντοχές. Σε όσους δεν τα κατάφεραν, να μην απογοητεύονται. Υπάρχουν διέξοδοι και σίγουρα μπορούν να βρουν κάτι άλλο να κάνουν στη ζωή τους. Δεν τελειώνει ο κόσμος εδώ», επεσήμανε ο Αναστάσης Χατζηδάκης από το 2ο Λύκειο, που κατάφερε να συγκεντρώσει 19.418 μόρια και στοχεύει στη Νομική Σχολή.
Αργύρης Παπουδάκης (19.392 μόρια):
«Χρειάζεται αισιοδοξία»
«Ημουν σχεδόν σίγουρος ότι είχα γράψει καλά και είμαι πλήρως ικανοποιημένος με τη βαθμολογία μου. Πιστεύω ότι θα περάσω στη Σχολή που θέλω. Για να πετύχεις τον στόχο σου χρειάζεται αισιοδοξία και μεθοδικό διάβασμα, να μην τα παρατάς ό,τι κι αν συμβαίνει. Πλέον περιμένω με ανυπομονησία τη φοιτητική ζωή. Στα παιδιά που δεν τα κατάφεραν θα πρότεινα να ξαναπροσπαθήσουν ή να ασχοληθούν με κάτι άλλο που τους αρέσει», ανέφερε ο Αργύρης Παπουδάκης από το Λύκειο Νέας Κυδωνίας που συγκέντρωσε 19.392 μόρια και επιθυμεί να εισαχθεί στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών – Μηχανικών Υπολογιστών στη Θεσσαλονίκη.
Γιώργος Σαβιολάκης (19.374 μόρια):
«Οχι υπερβολές»
«Πιστεύω χρειάζεται συστηματικό διάβασμα. Είναι σημαντικό οι μαθητές να μην αφήνουν τίποτα για την τελευταία στιγμή, γιατί δεν θα μπορούν να τα αφομοιώσουν και θα έχουν και περισσότερο άγχος. Δεν χρειάζεται υπερβολικό διάβασμα, να ακολουθούν τις συμβουλές των καθηγητών στο σχολείο και στο φροντιστήριο. Αν κάποιο παιδί έχει πολύ υψηλούς στόχους, χρειάζεται να πάει φροντιστήριο για να τους πετύχει», τόνισε ο Γιώργος Σαβιολάκης από το 1ο Λύκειο που κατάφερε να συγκεντρώσει 19.374 μόρια και στοχεύει στην Ιατρική ή Φαρμακευτική Σχολή.
Ηρώ Καψοκώστα (19.300 μόρια):
«Διάβασμα καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς»
«Δεν περίμενα τόσο υψηλή βαθμολογία. Φρόντιζα να διαβάζω καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Ηταν βέβαια μια επίπονη διαδικασία λόγω των ιδιαιτεροτήτων του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Διότι στο σχολείο δεν παίρνουμε σφαιρικές γνώσεις, αλλά στην πραγματικότητα σε κάποια μαθήματα, όπως η Ιστορία, μαθαίναμε “παπαγαλία” το βιβλίο. Στα παιδιά που δεν τα κατάφεραν θα ’θελα να πω ότι οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος, δεν καθορίζουν όλη τη ζωή μας. Υπάρχουν κι άλλες επιλογές π.χ. μπορούν να ξαναδώσουν ή μπορούν να διαλέξουν σπουδές στο εξωτερικό. Δεν καθορίζουν τίποτα οι Πανελλαδικές και νομίζω πως τους έχουμε δώσει και πολλή αξία», ανέφερε η Ηρώ Καψοκώστα από το 2ο Λύκειο που την ενδιαφέρει η Νομική ή η Δημοσιογραφία.
Μαρία Χονδροζουμάκη (19.261 μόρια):
«Σημαντική η στήριξη από το οικείο περιβάλλον»
«Πέραν από τη δική μας προσπάθεια είναι σημαντική η στήριξη του σχολικού, του φροντιστηριακού, αλλά και του οικογενειακού – φιλικού περιβάλλοντος, ειδικά σε στιγμές άγχους. Ανυπομονώ να γνωρίσω την Ιατρική ως επιστήμη, διότι πάντα με ενδιέφερε. Για όσα παιδιά δεν τα κατάφεραν θα έλεγα να μην απογοητεύονται και να μην θεωρούν πως δεν προσπάθησαν όσο έπρεπε. Οι Πανελλήνιες δεν είναι το παν και κανείς δεν ξέρει ποτέ τι θα γίνει. Δεν κρίνονται οι ικανότητες ενός ανθρώπου από τις Πανελλήνιες», ανέφερε η Μαρία Χονδροζουμάκη από το 4ο Γενικό Λύκειο που συγκέντρωσε 19.261 μόρια και στοχεύει στην Ιατρική Σχολή.
Δωροθέα Σταθάκη (19.240 μόρια):
«Δεν υπάρχει “τρικ” για καλό αποτέλεσμα»
«Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη από τη βαθμολογία και δεν περίμενα να είναι τόσο υψηλή. Για να πετύχεις ένα καλό αποτέλεσμα δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο τρικ. Χρειάζεται διάβασμα, συγκέντρωση και κυρίως ευκαιρίες ξεκούρασης, διότι είναι απαραίτητες και ψυχραιμία. Για τα παιδιά που δεν τα κατάφεραν, ποτέ δεν είναι αργά και οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του κόσμου. Οι Πανελλήνιες είναι ένα σταυροδρόμι και υπάρχουν διάφορα μονοπάτια για να επιλέξεις πού θα κατευθυνθείς. Δεν πρέπει να απογοητεύεται κανείς διότι υπάρχουν κι άλλες επιλογές», ανέφερε η Δωροθέα Σταθάκη από το 1ο Λύκειο Χανίων που συγκέντρωσε 19.240 μόρια και στοχεύει στην Ιατρική Σχολή.
Ναταλία Ανδρουλάκη (19.220 μόρια):
«Διάβασμα και υψηλούς στόχους»
«Χρειάστηκε συστηματικό διάβασμα κάθε ημέρα, εξαρτάται βέβαια και από τον τρόπο που διαβάζει κανείς. Πολύ μεγάλο ρόλο παίζει η ψυχολογική υποστήριξη και να έχεις κοντά σου ανθρώπους που πιστεύουν σε σένα. Σημαντικό είναι το κάθε παιδί να στοχεύει πάντα περισσότερο από αυτό που θέλει γιατί ποτέ δεν ξέρει πως θα διαμορφωθούν οι βάσεις. Το να έχεις δημιουργήσει καλές βάσεις από την αρχή είναι ιδιαίτερα σημαντικό για να φτάσεις πιο κοντά στον στόχο σου», επεσήμανε η Ναταλία Ανδρουλάκη από το 2ο Λύκειο που συγκέντρωσε 19.220 μόρια και που επιθυμεί να εισαχθεί στη Νομική Θεσσαλονίκης.
Αννυ Μπεμπλιδάκη (19.200 μόρια):
«Δεν περίμενα τόσο καλή βαθμολογία»
«Δεν περίμενα τόσο καλή βαθμολογία, αν και στην κατεύθυνση που είχα επιλέξει λίγο πολύ ξέρεις τι έχεις γράψει. Εγραψα καλά διότι βρισκόμουν σε μια κατεύθυνση που μου άρεσαν τα μαθήματα όπως τα Μαθηματικά και η Φυσική. Συνεπώς δεν πιέστηκα ιδιαίτερα στην επίλυση ασκήσεων. Βέβαια στην αποστήθιση της Βιολογίας και της Χημείας αναγκαστικά διάβασα παραπάνω. Τα παιδιά που δεν τα κατάφεραν πρέπει να θυμούνται πως δεν ήρθε το τέλος επειδή δεν πέρασαν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Υπάρχουν πολύ περισσότερα επαγγέλματα με προοπτικές που δεν χρειάζεται να δώσεις Πανελλήνιες», ανέφερε η Αννυ Μπεμπλιδάκη από το 2ο Λύκειο που συγκέντρωσε 19.200 μόρια και την ενδιαφέρει η Μαθηματική Σχολή.
Ηλιάννα Μαστοράκη (19.197 μόρια):
«Αφοσίωση στον στόχο και καλή διάθεση»
«Για να τα καταφέρεις χρειάζεται αφοσίωση στον στόχο και καλή ψυχολογική διάθεση τόσο κατά τη διάρκεια της χρονιάς όσο και κατά τη διάρκεια των Πανελληνίων. Σίγουρα χρειάζονται βάσεις, αλλά ιδιαίτερα τα δύο τελευταία χρόνια πρέπει να αυξήσουμε το διάβασμά μας. Καλό είναι να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στις ώρες του φροντιστηρίου και του σχολείου για προσωπικό διάβασμα και για ξεκούραση. Η βοήθεια του φροντιστηρίου είναι σημαντική, αλλά παίζει ρόλο και πόσο διαβάζει ο καθένας μόνος του», ανέφερε η Ηλιάννα Μαστοράκη από το 4ο Λύκειο που συγκέντρωσε 19.197 μόρια και στοχεύει στη Νομική.
Δημήτρης Λαδάκης (19.171 μόρια):
«Είμαι ικανοποιημένος»
«Είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Φρόντιζα να διαβάζω συστηματικά και να επιλύω ό,τι ασκήσεις μας έδιναν στο φροντιστήριο σε καθημερινή βάση. Γενικότερα χρειάζεται υπομονή και επιμονή. Στα παιδιά που δεν τα κατάφεραν θα έλεγα ότι τίποτα δεν έχει τελειώσει. Η ζωή συνεχίζεται και υπάρχουν κι άλλες ευκαιρίες Κάθε εμπόδιο για καλό», επεσήμανε ο Δημήτρης Λαδάκης από το Λύκειο Νέας Κυδωνίας που συγκέντρωσε 19.171 μόρια και στοχεύει στην Ιατρική Ηρακλείου.
Ανδριαννή Οθ. Μπιτζανάκη (19.132 μόρια):
«Χρειάζεται το 100% της προσπάθειας»
«Θεωρώ ότι ο μαθητής πρέπει να διαβάσει με σύστημα, να μην αφήνει τίποτα για άλλη στιγμή, γενικά θέλει προγραμματισμό. Μπορείς να διαβάσεις και στην Γ’ Λυκείου αν δεν έχεις βάσεις, αλλά θα φτάσεις μέχρι ένα σημείο αναλόγως τους στόχους που έχεις. Καλό είναι να διαβάζεις όσο το δυνατόν περισσότερο, το διάβασμα δεν έχει όρια, πρέπει να δώσεις το 100% του εαυτού σου», ανέφερε η Ανδριαννή Οθ. Μπιτζανάκη από το 3ο Λύκειο που συγκέντρωσε 19.132 μόρια και στοχεύει στη σχολή Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Μανώλης Σιδεράκης (19.080 μόρια):
«Θέλει θυσίες»
«Για να πετύχω τον στόχο μου χρειάστηκαν θυσίες. Το φροντιστήριο ήταν απαραίτητο. Για να περάσει κανείς στη σχολή που επιθυμεί θέλει συστηματικό διάβασμα, χρειάζεται να έχει και κάποιες άλλες ασχολίες για να ξεφεύγει και να χαλαρώνει. Εγώ για παράδειγμα ασχολούμουν με την κρητική μουσική για να ηρεμώ», ανέφερε ο Μανώλης Σιδεράκης από το Λύκειο Κολυμπαρίου που κατάφερε να συγκεντρώσει 19.080 που στοχεύει στην Ιατρική Σχολή.
Εύα Σακελλαρίδου (19.052 μόρια):
«Οργάνωση χρόνου και μεθοδικότητα»
«Ακολουθούσα τις συμβουλές των καθηγητών στο σχολείο και στο φροντιστήριο. Προσπαθούσα και εγώ να έχω ένα μεθοδικό διάβασμα και να οργανώνω τον χρόνο μου», μας είπε η Εύα Σακελλαρίδου, μαθήτρια του 1ου Λυκείου Χανίων που συγκέντρωσε 19.052 μόρια και επιθυμεί να περάσει στη Νομική.
Σύμφωνα με την ίδια «σημασία στην Γ’ Λυκείου έχει η ποιότητα του διαβάσματος. Η σωστή οργάνωση είναι σημαντική και χρειάζεται και ψυχολογική υποστήριξη από την οικογένεια και από τους καθηγητές. Ενας μαθητής που έχει υψηλούς στόχους δεν γίνεται να διαβάσει μόνο στην Γ’ Λυκείου».
Γεωργία Μιχαηλίδη (19.045 μόρια):
«Συστηματικό διάβασμα και ψυχραιμία»
«Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από τη βαθμολογία μου. Είχα κάνει την κατάλληλη προετοιμασία, αλλά δεν ήξερα ότι θα πετύχω αυτό το αποτέλεσμα. Αυτό που χρειάζεται είναι συστηματικό διάβασμα, αλλά και ψυχραιμία, διότι οι υποψήφιοι περνάνε μια πολύ δύσκολη χρονιά με πολλά εμπόδια. Επομένως χρειάζεται να κρατάνε δυνάμεις και να κάνουνε ό,τι καλύτερο μπορούνε, πάντοτε με μέτρο. Στα παιδιά που δεν τα κατάφεραν θα έλεγα ότι η ζωή ούτε αρχίζει μα ούτε και τελειώνει με τις Πανελλήνιες. Απλά είναι μια καλή ευκαιρία όχι όμως και η μοναδική», ανέφερε η Γεωργία Μιχαηλίδη από το 3ο Γενικό Λύκειο που συγκέντρωσε 19.045 μόρια.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Συγχαρητήρια σε υποψηφίους
Σε δήλωσή του ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης Απόστολος Κλινάκης συγχαίρει «όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές που συμμετείχαν στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις» και συνεχίζει: «Εύχομαι καλά αποτελέσματα, καλές σπουδές και κάθε επιτυχία στη ζωή τους.
Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των μαθητών εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους τους εκπαιδευτικούς της Περιφέρειάς μας, που εργάστηκαν για την οργάνωση και την επιτυχή ολοκλήρωση των εξετάσεων. Η άψογη διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων οφείλεται στη συνδρομή όλων των εμπλεκόμενων στην εξεταστική διαδικασία, οι οποίοι, παρά τις δύσκολες συνθήκες, κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια και εργάστηκαν με υπευθυνότητα φέρνοντας σε πέρας ένα δύσκολο έργο.
Αξίζουν ιδιαίτερα συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς μας οι οποίοι για άλλη μια χρονιά στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων θέτοντας ως βασική προτεραιότητα το όφελος των μαθητών.
Επιπλέον, θα ήθελα να ευχαριστήσω και να συγχαρώ τους εκπαιδευτικούς όλων των σχολείων, που με τη συνεχή παρουσία και τη συμπαράστασή τους στήριξαν με κάθε τρόπο τα παιδιά στην δύσκολη προσπάθειά τους καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους».