Λιγότερα ΙΧ, επέκταση των μονοδρομήσεων σε βασικούς οδικούς άξονες της πόλης, εφαρμογή μέτρων ήπιας κυκλοφορίας στο κέντρο, περισσότερες ολοκληρωμένες διαδρομές για πεζούς και ποδηλατόδρομους, επιθυμούν με πλειοψηφίες άνω του 50% οι πολίτες των Χανίων.
Aυτό μεταξύ άλλων έδειξε η ηλεκτρονική διαβούλευση που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της β΄ φάσης του “Στρατηγικού Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής κινητικότητας” του Δήμου Χανίων που σήμερα θα συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο. Το σχέδιο εκπονήθηκε από την Ομάδας Εργασίας ΣΒΑΚ που αποτελείται από υπαλλήλους του Δήμου Χανίων.
Στα ενδιαφέροντα στοιχεία της διαβούλευσης το γεγονός ότι στην ερώτηση για τη χρησιμοποίηση περισσότερο του λεωφορείου στις μετακινήσεις τους οι πολίτες κρατούν μια επιφυλακτική στάση στη χρήση του ακόμα και αν παρέχονται υπηρεσίες ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου, για την τιμολογιακή πολιτική οι πολίτες προτείνουν ένα εισιτήριο ανά ζώνη, ενώ το 55% συμφωνεί πλήρως με την κατασκευή χώρων στάθμευσης περιφερειακά του αστικού ιστού της πόλης. Ένα μεγάλο ποσοστό συμφωνεί πλήρως ή λίγο σε μια νέα τιμολογιακή πολιτική όπου το κόστος στάθμευσης θα αυξάνει όσο κανείς πλησιάζεις προς το κέντρο της πόλης και το 79% συμφωνεί πλήρωση στη διάθεση των χρημάτων από την ελεγχόμενη στάθμευση σε έργα αναβάθμισης των γειτονιών (πεζοδρόμια, δεντροφυτεύσεις, καθαριότητα, ηλεκτροφωτισμός κα.)
Την ίδια στιγμή πάντως σε παρατηρήσεις- σχόλια στο πλαίσια της διαβούλευσης, ένας μεγάλος αριθμό πολιτών θέλει parking στο κέντρο, περισσότερα προσβάσιμα πεζοδρόμια, αστυνόμευσης, καλύτερα και φτηνότερα Μέσα Μεταφοράς, πεζοδρομήσεις, περισσότερους ποδηλατόδρομους κ.α.
To θέμα θα συζητηθεί και στο σημερινό δημοτικό συμβούλιο, το οποίο θα έχει μεικτή συνεδρίαση στις 15:30.
Ωχ καινουργια ιστορια ετοιμαζουν…….δεν λεμε οτι υπαρχουν ιδεεςκαι λυσεις για το θεμα αλλα…….ας ξεκινησουν απο τα αυτονοητα…….ελεγχος και εφαρμογη του ΚΟΚ……..ετσι απλα.