Την έκθεση του Ναυτικού Μουσείου Κρήτης στο Νεώριο Μόρο ανατολικά του παλιού λιµανιού των Χανίων, εξακολουθεί, µεταξύ άλλων αξιόλογων εκθεµάτων, να κοσµεί και το πιστό αντίγραφο ενός Μινωικού πλοίου του 15ου π.Χ. αιώνα.
Για τα ιστορικά στοιχεία που αφορούν στο Μινωικό πλοίο µίλησε στα «Χανιώτικα Νέα » ο τέως διευθυντής του Ναυτικού Μουσείου Κρήτης και υπεύθυνος για την παρακολούθηση κατασκευής του πλοίου, Στέλιος Φαλιέρος ο οποίος τόνισε:
«∆ύο έµπειροι καραβοµαραγκοί των Χανίων, ο Θεόδωρος και ο Χαράλαµπος Κοκκινάκης, έχουν φύγει από τη ζωή, ήταν οι τεχνίτες που έφτιαξαν αυτό το έργο. Οδηγίες έπαιρναν από επιστηµονική οµάδα Αθηνών που είχε κάνει τη µελέτη για την κατασκευή του πλοίου το οποίο εξολοκλήρου είναι ραπτό καθόσον την περίοδο εκείνη δεν υπήρχαν καρφιά και έσφιγγαν τα µαδέρια µε καβίλιες. Χρησιµοποιήθηκαν 25 µετροι κορµοί Κυπαρισιών για το µήκος του σκάφους που είναι 17 µέτρα. Η διαδικασία επεξεργασίας των κορµών αυτών ήταν κατά κάποιο τρόπο πολύπλοκη επειδή απαιτούσε διαδικασίες που έπρεπε σταδιακά να δώσουν τις κάµψεις στους συγκεκριµένους κορµούς. Οι κάµψεις γινόντουσαν µε την εφαρµογή των κορµών πάνω στο σκάφος το οποίο εσωτερικά είχε τρεις αποστάτες που καθόριζαν την εσωτερική διάσταση του. Οι κορµοί αυτοί βέβαια είχαν µείνει στη θάλασσα µια εβδοµάδα για να αποβάλλουν τους χυµούς και να τραβήξουν νερό θαλασσινό ώστε στη συνέχεια εξατµιζόµενο το νερό να παραµείνει το αλάτι το οποίο χρησίµευε σαν φάρµακο προστασίας από το σκουλήκι. Με το πολυήµερο βρέξιµο των κορµών τους οποίους µετά που τους βγάλαµε από τη θάλασσα είχαµε δεµένους ολόγυρα µε βρεγµένα τσουβάλια όπου πετύχαιναν σταδιακά οι καραβοµαραγκοί την ελαστικότητα τους. Το 2000 έγινε η πρώτη µελέτη του πλοίου και την Άνοιξη του 2004 είχε τελειώσει για να ξεκινήσει στις 24 Μαΐου το παρθενικό πειραµατικό ταξίδι του από τα Χανιά στον Πειραιά µε πλήρωµα 24 ατόµων».