Δεν δικαιολογείται καμία αποζημίωση από τις ασφαλιστικές εταιρείες για τροχαίο ατύχημα σε δρόμους όπου έχει απαγορευτεί η κίνηση οχημάτων όπως στο τμήμα του Β.Ο.Α.Κ. από τον Γαλατά μέχρι τον Πλατανιά ή στη διάβαση που έχει φτιαχτεί στον Κερίτη.
Απευθυνθήκαμε στον πρόεδρο του Συνδέσμου κ. Δημήτρη Σκιτζή για πως αντιμετωπίζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τυχών ατυχήματα σε δρόμους που παρότι έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία σε αυτούς, οι οδηγοί κινούνται κανονικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο ΒΟΑΚ όπου οι αρχές κάνουν τα “στραβά μάτια” στη χρησιμοποίηση του δρόμου παρότι οι ίδιες έχουν απαγορεύσει την κίνηση των οχημάτων μέχρις ότου αποκατασταθεί η κατολίσθηση.
«Στους όρους των ασφαλιστικών συμβολαίων αναφέρεται ρητά πως ο λήπτης της ασφάλισης οδηγός ή ιδιοκτήτης οφείλει να λαμβάνει τα κατάλληλα προληπτικά μέτρα, να επιδεικνύει ιδιαίτερη επιμέλεια προς αποφυγή της επέλευσης ή της επίτασης των ασφαλιστικών κινδύνων και να συμπεριφέρεται ως συνετός οδηγός οχήματος. Όταν το όχημα κινείται εκτός οδών προοριζόμενων για κυκλοφορία οχημάτων ή σε οδούς όπου απαγορεύεται από τις αρχές η κυκλοφορία τους αυτό σημαίνει ότι δεν καλύπτονται από το ασφαλιστικό τους συμβόλαιο» λέει ο κ. Σκιτζής.
Αν ο εμπλεκόμενος σε τροχαίο σε δρόμο που έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία προσφύγει στη δικαιοσύνη και δικαιωθεί τότε «η ασφαλιστική εταιρεία σε εφαρμογή των διατάξεων του νόμου ή μετά από δικαστική απόφαση εφόσον υποχρεωθεί να πληρώσει σε τρίτους αποζημίωση έχει δικαίωμα αναγωγής κατά του λήπτη της ασφάλειας και τους ασφαλισμένου» κάτι που σημαίνει ότι η ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να διεκδικήσει πίσω τα χρήματα που πλήρωσε.