Παρασκευή, 10 Ιανουαρίου, 2025

Χριστούγεννα… από τα παλιά

Ο Καναδός επικοινωνιολόγος Marshall McLuhan (1911-1980) είχε πει ότι η «Η διαφήμιση είναι η μεγαλύτερη τέχνη του εικοστού αιώνα» και όπως αποδεικνύεται στο πέρασμα των χρόνων μόνο… άδικο δεν είχε καθώς ο χώρος της διαφήμισης τις τελευταίες δεκαετίες αναπτύχθηκε τόσο πολύ που πλέον θεωρείται μία από τις ισχυρότερες βιομηχανίες.

Oπως κάθε βιομηχανία, έτσι και αυτή της διαφήμισης ακολούθησε το ρεύμα των καιρών και εξελίχθηκε στο πέρασμα των χρόνων με τα αποτελέσματα να είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακά.
Οι περισσότερες διαφημίσεις που παρουσιάζουμε σήμερα από το πολύτιμο αρχείο των “Χανιώτικων νέων” είναι των δεκαετιών του 1960 και του 1970. Δύο δεκαετίες που χαρακτηρίστηκαν από αλλαγές στον τρόπο της διαφήμισης με την μεν του 1960 να χαρακτηρίζεται ως η δεκαετία της δημιουργικότητας ενώ η δε του 1970 να είναι η εποχή της τοποθέτησης του προϊόντος σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

 

Τα ρεβεγιόν…

Γιορτές χωρίς διαφημίσεις για ρεβεγιόν, βεγγέρες και γλέντια εν γένει δεν γίνεται. Για αυτό σας παρουσιάζουμε ενδεικτικά δύο διαφημίσεις από χριστουγεννιάτικα ρεβεγιόν του 1966 (εφ. Παρατηρητής)

 

Info:

Η διαφήμιση όπως την ξέρουμε σήμερα, εμφανίστηκε τον 17ο αιώνα ενώ η λέξη διαφήμιση χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1655 από Άγγλους εκδότες βιβλίων, ως επικεφαλίδα για τις ανακοινώσεις τους.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα