Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου, 2024

Cinema

Η στήλη, ενημερώνεται από τους αιθουσάρχες για τις νέες ταινίες κάθε Τρίτη μεσημέρι. Για κάθε αιφνιδιαστική αλλαγή, υπεύθυνοι είναι οι ίδιοι.

19/06 – 22/06/14
X-MEN: ΗΜΕΡΕΣ ΕΝΟΣ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ (2014 ΕΓΧ 130’)
Φαντασίας, 7η συνέχεια της επιτυχημένης σειράς, βασισμένο στους ήρωες της Marvell
Σκην.: Μπράιαν Σίνγκερ Μουσ.: Τζον Ότμαν Ηθ.: Τζένιφερ Λόρενς, Χιού Τζάκμαν, Άνα Πάκουιν, Νίκολας Χουλτ, Μίκαελ Φασμπέντερ
Tο παρελθόν μερικών… εξασφαλίζει… το δικό μας μέλλον…

Οι X-Men πρέπει να ταξιδέψουν στον χρόνο για να αλλάξουν ένα σημαντικό ιστορικό γεγονός, το οποίο πρόκειται να επηρεάσει σε παγκόσμιο επίπεδο το ανθρώπινο είδος, αλλά και το είδος των μεταλλαγμένων. Έτσι, οι X-Men του μέλλοντος έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο με τους X-Men του παρελθόντος, σε μια τρελή περιπέτεια, που συνδέει την υπόθεση της παλιάς τριλογίας με την νέα σειρά ταινιών…
Περιπέτεια, δράση, παρέλαση εφέ, σε ένα προβλέψιμο πλέον μέλλον…

23/06 – 25/06/14

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ (2013 ΕΓΧ 93’)
Δράμα, βασισμένο στο ομότιτλο βιβλίο της σκηνοθέτριας
Σκην.: Λουσία Πουέντσο Μουσ.: Αντρες Γκολντστάιν, Ντάνιελ Τάραμπ Ηθ.: Άλεξ Μπρεντεμιούλ, Ναταλία Ορέιρο, Φλορένθια Μπάδο
Οι άγγελοι… του θανάτου… και τα φονικά πειράματα…

Ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος, έχει τελειώσει. Ο διαβόητος γερμανός γιατρός, Γιόζεφ Μένγκελε, έχει καταφύγει την δεκαετία του ’60 στη Παταγονία της Αργεντινής, όπου φιλοξενείται, στην πανσιόν μιας οικογένειας.
Η Εύα, ο Έντζο και τα τρία τους παιδιά, είναι το ιδανικό πειραματόζωο, στα χέρια του καταζητούμενου Γερμανού Γιατρού. Όλοι στην οικογένεια, αγνοώντας την πραγματική του ταυτότητα, του συμπεριφέρονται σαν να πρόκειται για έναν καλό τους φίλο.
Γοητευμένοι από αυτόν τον χαρισματικό άνδρα, με τους ευγενικούς τρόπους, την επιστημονική του γνώση και φυσικά τα χρήματά του, ξαφνικά ανακαλύπτουν ότι ζουν με έναν από τους μεγαλύτερους εγκληματίες όλων των εποχών, τον Γιόζεφ Μένγκελε, τον γνωστό από το στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς και σαν Άγγελο του Θανάτου…
Τα χρόνια που ο Μένγκελε έμεινε στο Μπαριλότσε, αποτελούν την πιο μυστηριώδη περίοδο της ζωής του στην Λατινική Αμερική. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι εργάστηκε ως κτηνίατρος, ενώ ταυτόχρονα συνέχισε τις έρευνες του με μεγάλη μυστικότητα αγοράζοντας αίμα από έγκυες γυναίκες. Υπάρχει η φήμη ότι κατασκεύασε κούκλες, τόσο τέλειες, που έμοιαζαν σχεδόν ανθρώπινες, μια φήμη που ωστόσο κατέληξε να γίνει μύθος. Ο Μένγκελε ήταν ένας φανατισμένος επιστήμονας, που θεωρούσε τον εαυτό του έναν οραματιστή. Η ουσία της ιδεολογίας του, ήταν η επίτευξη της γενετικής τελειότητας και η καταστροφή οποιουδήποτε έμπαινε εμπόδιο σε αυτόν τον στόχο. Αυτό το όραμα, ασφαλώς και ήταν συνυφασμένο με την βάση του Ναζιστικού κινήματος και δεν προέκυψε απλώς μέσα στον πόλεμο…
Ε… ας συνεχίσουμε να στηρίζουμε τη χρυσή αυγή… και σύντομα το διαστροφικό παρελθόν θα εξελιχθεί σε άρρωστο μέλλον…

ΤΑ 2 ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ (2014 ΕΓΧ 96’)
Θρίλερ, βασισμένο στο ομότιτλο μυθιστόρημα της Πατρίσια Χάισμιθ
Σκην.: Χουσεΐν Αμινί Μουσ.: Αλμπέρτο Ινγκλέσιας Ηθ.: Βίγκο Μόρτενσεν, Κίρστεν Ντανστ, Όσκαρ Άιζακ
Από την Κρήτη… στο Λονδίνο… και από την Αθήνα… στην Κωνσταντινούπολη…

1962. Ο χαρισματικός Τσέστερ και η γοητευτική σύζυγος του Κολέτ, βρίσκονται στην Αθήνα για διακοπές. Κατά την επίσκεψη τους στην Ακρόπολη, συναντούν το Ράινταλ, ένα νεαρό Αμερικάνο, που εργάζεται ως ξεναγός. Μαγεμένος από την ομορφιά της Κολέτ και τα πλούτη του Τσέστερ, ο Ράινταλ δέχεται την πρόσκληση για δείπνο μαζί τους. Το ζευγάρι όμως κρύβει σκοτεινά μυστικά. Ο Τσέστερ ζητάει από το Ράινταλ να τον βοηθήσει να μεταφέρει έναν αναίσθητο άντρα, που ισχυρίζεται ότι του επιτέθηκε. Εκείνος συμφωνεί, αλλά καθώς τα γεγονότα παίρνουν άλλη τροπή, βρίσκει τον εαυτό του σε κίνδυνο κι ανίκανο να αποδράσει. Ο Τσέστερ, πνιγμένος στα συναισθήματα ζήλιας και παράνοιας που τον κατακλύζουν, ενώ παρακολουθεί το Ράινταλ να έρχεται πιο κοντά στην Κολέτ, φέρνει ακόμη μεγαλύτερη ένταση στο τρίγωνο. Το ταξίδι τους, τους οδηγεί από την Ελλάδα στην Τουρκία σε ένα δραματικό φινάλε στους δρόμους της Κωνσταντινούπολης…
Τα γυρίσματα ξεκίνησαν τον Οκτώβριο του 2010 στην Κρήτη. Λόγω της οικονομικής κρίσης και των διαδηλώσεων στην Ελλάδα, τη δεδομένη περίοδο, η παραγωγή αρχικά ήθελε να κάνει τα γυρίσματα στην Κωνσταντινούπολη και στα στούντιο Ealing του Λονδίνου. Τελικά, το συνεργείο εργάστηκε για τρεις εβδομάδες στα Χανιά, τέσσερις ημέρες στην Αθήνα και τέσσερις εβδομάδες στην Κωνσταντινούπολη, πριν ολοκληρωθεί στο Λονδίνο.

Η ταινία ανοίγει στην Ακρόπολη, σημείο αναφοράς, όπου οι παραγωγοί κατάφεραν να εξασφαλίσουν την άδεια, για γυρίσματα μέσα στον Παρθενώνα, αφού ασφαλώς, απαγορεύτηκε η είσοδος στους επισκέπτες. Για να καταφέρει ο σχεδιαστής παραγωγής Μάικλ Κάρλιν να φιλμογραφήσει έναν από τους πιο πολυσύχναστους τουριστικούς προορισμούς της Αθήνας, υποχρεώθηκε να καλύψει το φωτισμό και τη σήμανση της Ακρόπολης, με υλικό από πολυστυρένιο. Ο Αμινί χρειάστηκε επίσης να αποφύγει δεξιοτεχνικά τους γερανούς, που ήταν εγκατεστημένοι στο χώρο, τραβώντας από ανάλογες γωνίες, αφαιρώντας ότι έμεινε στο post-production.
Με μόλις δύο μέρες, για να ολοκληρώσουν τα γυρίσματα, ο Αμινί παραδέχεται ότι ήταν ένα δύσκολο έργο: «Υπήρχαν εκατοντάδες τουρίστες σε κάθε λήψη. Έπρεπε να βασιστούμε στο φιλότιμο τους, για να πετύχουμε τις λήψεις που θέλουμε. Οι περισσότεροι ήταν πολύ ευγενικοί, αλλά ενίοτε, υπήρχε κάποιος που εκνευριζόταν και φώναζε «έχω πληρώσει και θα περάσω μέσα από το σετ!»».

Η Κωνσταντινούπολη και η Κρήτη ήταν οι δύο επόμενοι σταθμοί. Για το πολυτελές ξενοδοχείο της Αθήνας που μένουν οι Τσέστερ και Κολέτ, χρησιμοποιήθηκε ένα Τουρκικό πανεπιστήμιο, ενώ η σκηνή στο αεροδρόμιο της Αθήνας, έγινε σε μια πίστα αγώνων ταχύτητας στην Κωνσταντινούπολη. Η ταινία κορυφώνεται στο Καπαλί Τσαρσί (Μεγάλο Παζάρι) της Κωνσταντινούπολης. «Η ειρωνεία του θέματος ήταν ότι έπρεπε να μετατρέψουμε το Μεγάλο Παζάρι σε.. Μεγάλο Παζάρι. Μπορούσαμε να τραβήξουμε μόνο τη νύχτα, αλλά τότε τα καταστήματα είναι κλειστά και τα πάντα σκοτεινά, και οι ιδιοκτήτες σκληροί διαπραγματευτές. Ήταν πιο εύκολο για εμάς να κατασκευάσουμε προσόψεις καταστημάτων, παρά να ζητήσουμε να ανοίξουν, παρόλο που κάποιοι ιδιοκτήτες ήταν συνεργάσιμοι», λέει ο Κάρλιν.
Τα πιο εύκολα γυρίσματα ήταν αυτά που έγιναν στην Κρήτη, με βάση τα Χανιά. Ο Όσκαρ Άιζακ αναφέρει σχετικά: «Αγάπησα πραγματικά τα Χανιά. Δεν έχω πάει σε κανένα μέρος τόσο μαγικό όσο αυτό ξανά. Με επισκέφτηκε και η μητέρα μου όσο βρισκόμουν εκεί, και λάτρεψα τα πάντα σε αυτό τον τόπο. Είναι υπέροχα!»

Μια πανελλήνια απεργία κατέληξε να βοηθάει την παραγωγή, καθώς όλοι οι φύλακες της Κνωσού απεργούσαν και το συνεργείο κατάφερε να κάνει τα γυρίσματα μέσα στον αρχαιολογικό χώρο! Παρόλο που τα εσωτερικά της Κνωσού κατασκευάστηκαν στα στούντιο της Ealing Studios, ο Αμινί, κατάφερε να πραγματοποιήσει και γυρίσματα για δύο μέρες στον πραγματικό χώρο.
Στο στούντιο κατασκευάστηκαν το εσωτερικό του ξενοδοχείου στην Αθήνα, το εσωτερικό του ξενώνα στα Χανιά, και τα υπόγεια τμήματα της Κνωσού…
Εεε… της αξίζει η συμμετοχή μας…

ΣΑΜΠΟΤΑΖ (2014 ΕΓΧ 109’)
Περιπέτεια δράσης
Σκην.: Ντέιβιντ Άγιερ Μουσ.: Ντέιβιντ Σάρντι Ηθ.: Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ, Σαμ Γουόρθινγκτον, Ολίβια Γουίλιαμς
Χοντροί τσαμπουκάδες… με το καλημέρα… εεε μεεταξυ μας… μας έλειψαν…

Ο Τζον Μπρίτσερ, είναι αρχηγός μιας ειδικά εκπαιδευμένης ομάδας, που ανήκει στη δίωξη ναρκωτικών. Σε κάθε περίπτωση, τα μέλη της ομάδας έχουν την ικανότητα να διεισδύσουν σε οποιαδήποτε εγκληματική οργάνωση του πλανήτη, είτε πρόκειται για τη συμμορία ενός Μαροκινού δουλέμπορου, που εδρεύει στο Παρίσι ή κάποιου εμπόρου ναρκωτικών, που μοιράζει το θάνατο στις φτωχογειτονιές της Κολομβίας ή του Μεξικού.
Ο Μπρίτσερ, λοιπόν, ηγείται μιας επιδρομής σε ένα επικίνδυνο κρησφύγετο εμπόρων ναρκωτικών στην Ατλάντα…
Η καλύτερη ομάδα δίωξης ναρκωτικών στον πλανήτη, αν και έχει για αρχηγό της τον Άρνολντ, δε σημαίνει ότι είναι αλώβητη, ειδικά όταν θεωρείται υπεύθυνη για την εξαφάνιση δέκα εκατομμυρίων δολαρίων, μετά από έφοδο σε κρησφύγετο ενός πανίσχυρου μεξικανικού καρτέλ. Όπως είναι φυσικό, τα μέλη της ομάδας βρίσκονται στο στόχαστρο και ένας ένας χάνει τη ζωή του. Στο πρότυπο των Δέκα Μικρών Νέγρων της Αγκάθα Κρίστι, όλοι είναι ένοχοι και η ομάδα συρρικνώνεται μυστηριωδώς…

Όταν σε μια ταινία, συνυπάρχουν, βαρόνοι κοκαΐνης, δίωξη ναρκωτικών, αυτόματα όπλα, προδοσίες φίλων, εκατομμύρια δολάρια, δολοφονίες αστυνομικών και ασφαλώς ο Άρνολντ Σβαρστενένγκερ, τότε το αποτέλεσμα είναι κάτι παραπάνω από εκρηκτικό. Η μαγκιά των παραγωγών και του σκηνοθέτη-σεναριογράφου της ταινίας, να οπλίσουν και πάλι το χέρι ενός από τους διασημότερους action-heroes των προηγούμενων δεκαετιών, αν μη τι άλλο, οδηγεί στην αίθουσα τη γενιά, που γαλουχήθηκε με τις αξέχαστες ατάκες του γνήσιου Κόναν Εξολοθερευτή…

ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ (2014 ΕΓΧ 117’)
Κωμωδία
Σκην.: Φρανκ Κοράτσι Μουσ.: Ρούπερτ Γκρέγκσον Γουίλιαμς Ηθ.: Άνταμ Σάντλερ, Ντρου Μπάριμορ, Τζεν ΜακΧέιλ
Ραντεβού… στα τυφλά…

Ύστερα από ένα καταστροφικό ραντεβού στα τυφλά, οι ανύπαντροι γονείς Λόρεν και Τζιμ συμφωνούν σε ένα μόνο πράγμα: δεν θέλουν να ξαναϊδωθούν ποτέ… Όταν όμως οργανώσουν και οι δύο εντελώς τυχαία τις ίδιες οικογενειακές διακοπές με τα παιδιά τους, μοιραία οδηγούνται στο να μοιραστούν μία σουίτα σε ένα πολυτελές θέρετρο για μία εβδομάδα…

 


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα