Ο Νίκος Περάκης απέδειξε ότι μπορεί σαν πιανίστας και μουσικοσυνθέτης να κρατήσει ψηλά την έννοια της καλής μουσικής διδάσκοντας χορωδίες με την στενή συνεργασία του δασκάλου του Γιώργου Καλούτση πολλά χρόνια.
Τώρα σήκωσε μόνος του όλο το βάρος της εκτέλεσης του έργου του παίζοντας πιάνο και διευθύνοντας,επιδιώκοντας με επιτυχία την ευαισθησία,τον παλμό και την κάθε λεπτομέρεια μουσικά και θεατρικά.
Οι ομάδα των εφήβων απάντησε σε όλες τις καθοδηγήσεις των δασκάλων τους
με πίστη και αφοσίωση για το σπουδαίο αποτέλεσμα που στόχευσαν! Η δύναμη και η δουλειά τους, ο συντονισμός και η πειθαρχεία, τους πρόσφερε την ικανοποίηση για το επίτευγμά τους και για τον όμορφο δρόμο της τέχνης που ακολουθούν. Ο ενθουσιασμός και η προσήλωσή τους, τους οδήγησε με χορευτικές κινήσεις, εκφράσεις μουσικές ή ποιητικές (όλες από μνήμης) για κάθε στιγμή που ερμήνευαν είτε ήταν δοξαστική, μελωδική ή επαναστατική.
Οι σολίστες είχαν άμεση επικοινωνία με το ακροατήριο στην διήγηση ή στο σόλο και στο πολυφωνικό τραγούδι τους και οι απαντήσεις απο την τρίφωνη χορωδία ανέβαζαν συνεχώς το ενδιαφέρον και τον θαυμασμό για την προσεγμένη και καλοδουλεμένη αυτή παράσταση.
Η ομάδα των εφήβων ανεβάζει τόσο την ερμηνεία του έργου γιατί οι σπουδές τους βασίζονται σε δασκάλους που η δουλειά τους αποδεικνύεται σταθερά στον χρόνο χωρίς εύκολες λύσεις και λάμψεις εφήμερες!
Η ερμηνεία κάθε προσευχής και κάθε αισιοδοξίας για την ψυχική δύναμη και την θεϊκή βοήθεια αναδείκνυε την ποιότητα της συλλογικής δουλειάς των συντελεστών. Όλες αυτές τις αναφορές τις πλαισίωνε η μουσική του συνθέτη με ανάλογο ύφος, μελωδικές γραμμές για τις παρακλήσεις και τις δοξασίες και γρήγορους σύγχρονους ρυθμούς για τις ζωντανές κινητικές και χορευτικές στιγμές.
Έχοντας τις μουσικές γνώσεις και τον τρόπο να τις χρησιμοποιεί σαν εφόδια για τον στόχο που επιζήτησε ο Νίκος Περάκης συνεργάστηκε με την Αφροδίτη Μητσοτάκη στα πλήκτρα που προσέδιδε ολόκληρη ορχήστρα εγχόρδων, την Αρίστη Συντυχάκη για το Λιμπρέττο και τους στίχους των τραγουδιών, τις Μαρία Μυρωτή και Μαρία Παϊζη για την σκηνοθεσία, τον χορό και την κίνηση.Ο Γιώργος Σφυράκης και η Λαμπρινή Μποβιάτσου επιμελήθηκαν τα σκηνικά και τα κοστούμια.
Η ιστορία του “Δαυίδ και Γολιάθ” πήρε μορφή μιούζικαλ και υποστήριξε την νίκη του καλού και αδύναμου εναντίον του κακού και ισχυρού.
Λίγες φορές παρουσιάζονται τέτοιες παραστάσεις που έχουν τόσο ξεχωριστή λάμψη για να ευφραίνουν και να ανυψώνουν το μουσικοθεατρικό αισθητήριο των ακροατών-θεατών. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που συνέβη στην πόλη μας από Χανιώτες καλλιτέχνες.