Στη μόρφωση δεν υπάρχει… ηλικία. Αυτό επιβεβαιώνουν οι 50 απόφοιτοι του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Χανίων και των παραρτημάτων του σε Κίσαμο και Πλατανιά.
Στην τελετή αποφοίτησης το βράδυ της Τετάρτης, οι μαθητές του σχολείου, μεγάλοι σε ηλικία πολλοί από αυτούς, μοιράσθηκαν τις εμπειρίες και τις προσπάθειες της χρονιάς και ανανέωσαν οι περισσότεροι το ραντεβού για το λύκειο. «Το σχολείο μου άρεσε πάντα από μικρή. Ενώ είχα δώσει εξετάσεις για να περάσω στο γυμνάσιο παντρεύτηκα δυστυχώς μικρή και δεν κατάφεραν να το τελειώσω. Το είχα απωθημένο…» δήλωσε η 53χρονη Ελευθερία Φραγκιαδάκη, που πήρε το πτυχίο της και παράλληλα μίλησε για τα ΣΔΕ. Η συμβουλή της προς τους ενήλικες που δεν κατάφεραν να τελειώσουν το σχολείο στην ώρα τους είναι να μην εγκαταλείψουν ποτέ το όνειρο τους. «Ανανεώθηκα πάρα πολύ ως άνθρωπος και ως γυναίκα. Για αυτό και λέω σε όλους μην διστάσουν! Μέσα από το ΣΔΕ ξαναγίνεσαι παιδί!». Στο ίδιο μήκος κύματος και η Δώρα Τζανετέα. «Σταμάτησα το σχολείο στο γυμνάσιο λόγω προβλημάτων υγείας. Μου είπαν φίλοι και γνωστοί ότι υπάρχει το ΣΔΕ, γράφτηκα και ξεκίνησα τα μαθήματα. Με βοήθησαν πάρα πολύ, ήταν και είναι όλοι υπέροχοι οι καθηγητές μας και συνεχίζουμε δυνατά για το Λύκειο» ανάφερε σημειώνοντας πως μέσα από το ΣΔΕ γνώρισε καλύτερα την Κρήτη στην οποία ζει τα τελευταία 22 χρόνια. Την προσπάθεια της επικράτησαν τα παιδιά της, πτυχιούχος η κόρη και φοιτητής ο γιος, ο σύζυγος, η μητέρα και ο αδελφός ενθαρρύνοντας την.
«ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ»
Στην εκδήλωση ενημέρωσης πραγματοποιήθηκαν μια σειρά από ομιλίες από μαθητές και εκπαιδευτικούς. «Ολοκληρώσαμε το 12ο έτος λειτουργίας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό. Ήταν δύσκολα χρόνια αλλά γεμάτα χαρές. Τα τελευταία 4 χρόνια τυγχάνει να είμαι και διευθυντής και το έργο μας περιλαμβάνει εκατοντάδες δράσεις, εξόδους, συνέδρια, δημοσιεύσεις, μετακινήσεις στο εξωτερικό. Δραστηριότητες που μας κάνουν περήφανους» ανάφερε ο διευθυντής του σχολείου Δημήτρης Μπούρδας. Ο κ. Μπούρδας και οι εκπαιδευτικοί δήλωσαν περήφανοι που υπηρετούν μια τέτοια δομή που «χρησιμοποιεί καινοτόμες παιδαγωγικές πρακτικές »