Τον Νοέμβριο του 2018 ο Συνήγορος του Καταναλωτή είχε επιβάλλει στους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να λειτουργούν δωρεάν γραμμές υποστήριξης προς τους πελάτες τους. Και αυτό έχει συμβεί, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά βλάβες δικτύου.
Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με τους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας. Π.χ. η κλήση στο τηλέφωνο 11500 του ΔΕΔΔΗΕ χρεώνεται, μολονότι αφορά αναφορά βλάβης.
Οσο για τη ΔΕΗ, στους λογαριασμούς αναγράφεται ως τηλέφωνο επικοινωνίας το 11770 (για όλη την Ελλάδα). Και η κλήση όχι μόνο χρεώνεται αλλά συχνά οι πολίτες αναμένουν στο… ακουστικό τους χωρίς αποτέλεσμα.
Χαρακτηριστικά χθες, πολίτης επιχείρησε αρκετές φορές να συνομιλήσει με τη ΔΕΗ καλώντας το 11770 αλλά δεν… τα κατάφερε καθώς ήταν για αρκετή ώρα στην… αναμονή.
Παλαιότερα, όταν υπήρχαν και κατά τόπους τηλέφωνα επικοινωνίας ήταν πιο εύκολη η τηλεφωνική επικοινωνία με τη ΔΕΗ.