Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Χανίων ενημερώνει τους καταναλωτές της, ότι κυκλοφορεί μια νέα απόπειρα εξαπάτησης με ψεύτικα μηνύματα κινητού (SMS), που ισχυρίζονται ότι προέρχονται από την επιχείρηση.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση «συγκεκριμένα, αρκετοί καταναλωτές έχουν λάβει μηνύματα στα κινητά τους, τα οποία αναφέρουν ότι έχουν οφειλές στο λογαριασμό ύδρευσης και τους προτρέπουν να «πατήσουν» έναν σύνδεσμο για να πληρώσουν την οφειλή τους, με την προειδοποίηση ότι διαφορετικά θα διακοπεί η υδροδότησή τους.
Επισημαίνουμε ότι πρόκειται για απάτη.
Η Δ.Ε.Υ.Α.Χ. δεν αποστέλλει μηνύματα για ειδοποίηση διακοπής υδροδότησης μέσω κινητού τηλεφώνου, ούτε ζητά πληρωμές μέσω συνδέσμων σε μηνύματα.
Παρακαλούμε τους καταναλωτές να αγνοήσουν τέτοια μηνύματα και να μην «πατήσουν» τον σύνδεσμο που περιέχεται σε αυτά. Σε περίπτωση που λάβετε τέτοιο μήνυμα, μην προχωρήσετε σε καμία ενέργεια και επικοινωνήστε άμεσα με τη Δ.Ε.Υ.Α.Χ. για επιβεβαίωση.
Για οποιεσδήποτε απορίες ή πληροφορίες σχετικά με τους λογαριασμούς ύδρευσης και τις πληρωμές, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τα επίσημα στοιχεία της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. στα τηλέφωνα 2821036280 & 2821036287 ή να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας (www.deyach.gr).
Η Δ.Ε.Υ.Α.Χ. διασφαλίζει την ασφάλεια των συναλλαγών σας και ευχαριστεί τους καταναλωτές για την κατανόησή τους»