Πολλές οι βλάβες στο δίκτυο του Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) με την έντονη κακοκαιρία στα Χανιά. Πολλά όμως και τα παράπονα από τον κόσμο που επί ώρες έμεινε χωρίς ρεύμα.
Χαρακτηριστικά, αναγνώστης μας από την οδό Νεάρχου που έφτασε σε απόγνωση καθώς δεν μπορούσε να βγάλει… άκρη με τα τηλεφωνήματα στον ΔΕΔΔΗΕ, επικοινώνησε χθες με τα “Χανιώτικα νέα”.
«Γράψτε κάτι. Είμαστε δυο μέρες χωρίς ρεύμα και δεν μπορούμε να πιάσουμε γραμμή στο τηλεφωνικό κέντρο βλαβών της ΔΕΗ», μας είπε.
«Εχουν ένα τηλεφωνικό κέντρο στην Αθήνα για όλη την Ελλάδα. Και μετά από ώρα στην αναμονή, μας ζήτησαν να κάνουμε υπομονή. Πόση υπομονή πια;», σχολίασε.
Δικαιολογημένα τα παράπονα.
Βεβαίως, οι τεχνικοί έτρεχαν και δεν έφταναν με τόσες βλάβες. Μόνο που ο ΔΕΔΔΗΕ θα έπρεπε να έχει περισσότερο προσωπικό, δηλαδή περισσότερα συνεργεία ώστε να είναι εφικτή η πιο έγκαιρη αποκατάσταση βλαβών τις μέρες αυτές.
Οσο για το τηλεφωνικό κέντρο αναγγελίας βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ, ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, δηλαδή δέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια με τη σχετική χρέωση ενώ, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Οργανισμού, εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης επιβάρυνσης οι πολίτες μπορούν να καλούν τον δεκαψήφιο αριθμό 2111900500
Καλημέρα. Έχουμε δηλώσει βλάβη από τις 21:15 περίπου της Τετάρτης και ανά μία ώρα καλούμε το τηλ. κέντρο και η ενημέρωσή τους είναι η ίδια: “το συνεργείο είναι ενήμερο, κάντε υπομονή, είναι πολλές οι βλάβες”. Η εγκατάσταση χρησιμοποιείται από ΑΜΕΑ που χρησιμοποιεί ρεύμα για τη θέρμανση και γενικότερα για την εξυπηρέτησή του. Δεν έχουμε καμία ενημέρωση και έχουμε ξεροσταλιάσει περιμένοντας το συνεργείο να έρθει. Η ώρα είναι 5:15 πμ.