Διακοπές ρεύματος σε περιοχές των Χανίων θα πραγματοποιηθούν τις επόμενες μέρες για να εκτελεστούν απαραίτητες τεχνικές εργασίες στο δίκτυο.
Οι διακοπές ηλεκτροδότησης θα σημειωθούν:
1. Στις 3.2.2022 ημέρα Πέμπτη και από ώρα 08.00 π.μ. έως 15.00 μ.μ. στις παρακάτω περιοχές:
Κόμβος Πλατανιά – Μόδι – Γεράνι – Λουτράκι – Μπαμπιόλο – Αποθήκες – Ψαθογιάννος – Μανωλιόπουλο – Λειβάδια Γερανίου – 1η ΜΑΛ ΜΑΛΕΜΕ – Μάλεμε – Πύργος Ψηλονέρου – Κυπάρισσος – Κοντομαρί – Ξαμουδοχώρι – Βλαχερωνίτισσα.
2. Στις 4.2.2022 ημέρα Παρασκευή και από ώρα 08.00 π.μ. έως 16.00 μ.μ. στις παρακάτω περιοχές:
Σταυρός – Ραντάρ Σταυρού – Μαχαιρίδα – Τερσανάς.
Αν οι εργασίες τελειώσουν νωρίτερα, το ρεύμα θα ξαναδοθεί πριν από τον χρόνο λήξης της διακοπής που αναφέρεται πιο πάνω. Γι’ αυτό τον λόγο οι ηλεκτρικές εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι έχουν συνέχεια ρεύμα. Έτσι για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση σε αγωγούς ή άλλα στοιχεία του δικτύου ακόμα και αν βρίσκονται καταγής, γιατί υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ατυχήματος, επισημαίνεται από τον ΔΕΔΔΗΕ.
Αποζημίωση έως 600 ευρώ έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν πολίτες που είχαν προβλήματα με την ηλεκτροδότηση τους και εξαιτίας των προβλημάτων αυτών υπέστησαν ζημιά σε ηλεκτρική τους συσκευή από την κακοκαιρία «Ελπίδα».
Η αίτηση των ενδιαφερομένων γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ σε ειδική πλατφόρμα με τη διαδικασία να είναι αρκετά απλή.
Οι αιτήσεις για την αποζημίωση για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές υποβάλλονται μέσα από μια ειδική εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ.
https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html
Στην επιλογή κατηγορία αιτήματος επιλέγουν «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις».
Σύμφωνα με τον κανονισμό του ΔΕΔΔΗΕ, η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
Τι πρέπει να κάνει στη συνέχεια ο καταναλωτής
Ο καταναλωτής που κάνει αίτηση για αποζημίωση θα πρέπει επιλέοv:
• να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους
• να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
• να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται
• να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του
Εντός 15 ημερών η απόφαση του ΔΕΔΔΗΕ
Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί την αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν.
Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.