«Να αναλάβει το Υπουργείο Παιδείας την ευθύνη του, έστω και τώρα, και να παρέχει σε μαθητές και εκπαιδευτικούς όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό (laptop, tablet, σύνδεση internet, κλπ)» για την τηλεκπαίδευση, «αφού πολλές οικογένειες δεν τον διαθέτουν ή αυτός που έχουν δεν φτάνει για όλα τα παιδιά, να υποστηριχθούν οι εκπαιδευτικοί και να μην αποκλειστεί κανένας μαθητής», ζητά η Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Ν. Χανίων.
«Μέσα σε όλα τα άλλα προβλήματα που ζουν οι μικρομεσαίοι αγρότες και κτηνοτρόφοι λόγω της πανδημίας του κορωνοιού και της καταστρεπτικής αντιαγροτικής πολιτικής της ΚΑΠ που εφαρμόζεται διαχρονικά από όλες τις κυβερνήσεις έχουμε και την ουσιαστική απαξίωση της μόρφωσης των παιδιών μας», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση και προστίθεται ότι «κυβέρνηση και Υπουργείο γνωρίζουν πολύ καλά πως στις ορεινές και αγροτικές περιοχές του νομού μας η σύνδεση του διαδικτύου αλλά και της κινητής τηλεφωνίας είναι πολύ κακή έως και ανύπαρκτη, χαρακτηριστικό είναι το πρόσφατο περιστατικό στην Κάνδανο όπου ο ΟΤΕ δεν συνδέει πολύτεκνη οικογένεια στο δίκτυο του αφού δεν τον συμφέρει λόγω της απόστασης του σπιτιού από το δίκτυο.
Επίσης οι γονείς που δουλεύουν στον πρωτογενή τομέα ειδικά αυτή την περίοδο με το λιομάζωμα επιστρέφουν σπίτι τους πολλές φορές αργά το απόγευμα, με αντικειμενική δυσκολία να στηρίξουν τα παιδιά τους», τονίζει η Ομοσπονδία.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.