Διευκρινίσεις έδωσε χθες η Ryanair σχετικά με τις ακυρώσεις των 20.000 από τις 800.000 πτήσεις της μεταξύ Σεπτεμβρίου και Μαρτίου: Οπως αναφέρει μεταξύ άλλων, σχετικά με τις ακυρώσεις που ανακοινώθηκαν στις 18 Σεπτεμβρίου: 315.000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email, πάνω από 308.000 αναδρομολογήσεις και επιστροφές χρημάτων (πάνω από το 98% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις) έχουν πραγματοποιηθεί, το υπόλοιπο 2% των επιβατών (λιγότερο απο 7.000) θα πρέπει να επικοινωνήσει με τη Ryanair. Σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος που ανακοινώθηκαν στις 27 Σεπτεμβρίου: 400.000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email, πάνω από 300.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (πάνω από το 75% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις) έχουν πραγματοποιηθεί, το οποίο αναμένεται να φτάσει στο 90% των επιβατών μέχρι το τέλος της εβδομάδας.