Επιτυχής έκβαση είχε η υπόθεση Χανιώτισσας καταναλώτριας που απευθύνθηκε στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , για υπόθεση που αφορούσε Κέντρο Αισθητικής και καλλωπισμού των Αθηνών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:
«Χανιώτισσα καταναλωτρια ,απευθύνθηκε σε Κέντρο Αισθητικής και καλλωπισμού στην Αθήνα , καταβάλλοντας το ποσό των 5000 ευρώ, το οποίο πληρώθηκε μέσω καρτών σε δύο διαφορετικές τράπεζες,
Στην πορεία ενώ εξελισσόταν οι συνεδρίες, η καταναλωτρια ένοιωσε ασφυκτική πίεση από την Εταιρεία Αισθητικής, η οποία σε τηλεφωνική επικοινωνία της αιτουσε και της απαιτούσε την άμεση καταβολή πλέον 3000 ευρώ.,μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Η καταναλωτρια εμφανώς πιεσμένη και ευρισκόμενη σε αδιέξοδο, απευθύνθηκε στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, που αφού πήρε πλήρη ενημέρωση επί των δικαιωμάτων της, κατέθεσε καταγγελία εναντίον της Εταιρείας, στην οποία ανέφερε το γεγονός ότι υπάλληλος της Εταιρείας την συνάντησε έξω από την εταιρεία σε στυλ “καμάκι ‘ την οδήγησε στην εταιρεία, πιστεύοντας ότι θα τύχει τα υποσχόμενα.
αλλά κατάλαβε ότι παραπλανήθηκε διότι δεν της δόθηκε αντίγραφο της συμφωνίας (σύμβαση) δεν της δόθηκε έντυπο για το δικαίωμα της υπαναχωρησης».
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, επισημαίνει ότι « έχοντας την εξουσιοδότηση της καταναλωτριας, ανέλαβε την διαμεσολάβηση, υπογραμμίζοντας στην εταιρεία τις παραλήψεις της και το αίτημα της φιλικής διεκπεραίωσης με σεβασμό στην νόμιμη υπαναχώρηση και στην επιστροφή των χρημάτων από μη πραγματοποιηθείσες συνεδρίες
Μετά από την όλη διαδικασία της διαμεσολάβησης, η Εταιρεία δέχτηκε με επιστροφή όλου του ποσού των μη πραγματοποιηθείσων συνεδρίων του ποσού των 1998 ευρώ,που όχι μόνο παράνομα είχε εισπράξει, αλλά πήρε ένα τέλος όλη αυτή η περιπέτεια της καταναλωτριας».
Τέλος, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης δηλώνει παρούσα ,να στηρίζει καταναλωτές σε οποιανδήποτε πρόβλημα που εμπίπτει στην αρμοδιότητα της (καταναλωτικά προϊόντα και υπηρεσίες) αφού έρθουν σε επικοινωνία τηλεφωνώντας στο 2821092306 εργάσιμες ημέρες και ώρες