Μετά κόπων και βασάνων φαίνεται να δρομολογείται μια λύση για το Δημοτικό Σχολείο της Γαύδου που παραμένει κλειστό τώρα και ένα μήνα. Οπως ανέφερε, μιλώντας στα “Χ.ν.”, ο διευθυντής της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μ. Μηλιαράκης, σήμερα αναμένεται να τοποθετηθεί στο ακριτικό νησί μία αναπληρώτρια εκπαιδευτικός που κατάγεται από τα Χανιά.
Η φετινή περιπέτεια των παιδιών και των οικογενειών της Γαύδου δυστυχώς δεν αποτελεί ένα σπάνιο γεγονός, αλλά μια χαρακτηριστική “ανωμαλία” του συστήματος διορισμού εκπαιδευτικών στην Ελλάδα. Ενα σύστημα που έχει ως “κορμό” αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, οι οποίοι καλούνται μέσα σε ελάχιστο χρόνο να παρουσιαστούν από τη μια άκρη της Ελλάδας στην άλλη για να αναλάβουν καθήκοντα, αφήνοντας πίσω σπίτια, οικογένειες, συντρόφους, φίλους κ.λπ. Μία ανωμαλία που δεν είναι βέβαια “φυσικό φαινόμενο” αλλά προϊόν πολιτικών επιλογών που θέλει εργαζόμενους “ευέλικτους”, χωρίς πολλά δικαιώματα και απαιτήσεις. Να κάνουν τη δουλειά όπως – όπως και μετά να φεύγουν για άλλες πολιτείες και χωριά. Δημοσιονομικά συμφέρει το μοντέλο τούτο, η Εκπαίδευση όμως δεινοπαθεί…
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.
ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΑΝ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΗΣ ΓΑΥΔΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΜΗ ΤΗΣ.
ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΟΙΟΣ ΜΟΝΙΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ;
ΓΙΑΤΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΕΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ;
Ο ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Κ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ;
ΔΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ;