Η VW παραμένει πιστή στην άποψη που έχει για την ανανέωση των αυτοκινήτων της. Στο πρόγραμμα ανανέωσης του κάθε μοντέλου της περιλαμβάνει μόνο τις ουσιώδεις αλλαγές και αποφεύγει τις σημαντικές παρεμβάσεις στην εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση. Η γερμανική μάρκα θεωρεί ότι το αρχικό πλάνο της για κάθε προϊόν που κατασκευάζει είναι πλήρες και επομένως δεν υπάρχει ανάγκη για εκτεταμένες αλλαγές. Αυτό συνέβη και στο VW Golf, τον εκπρόσωπο της στη μικρομεσαία κατηγορία.
Η δοκιμή του ανανεωμένου VW Golf έγινε με τον αναβαθμισμένο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.000 κ.εκ. TSI που στη νέα έκδοση του αποδίδει 110 ίππους. Υπενθυμίζεται ότι η αρχική του απόδοση ήταν 115 ίπποι. Στην έκδοση της δοκιμής το μοτέρ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Υπάρχει και η επιλογή του αυτομάτου DSG επτά σχέσεων για περισσότερη άνεση και ευκολία στην οδήγηση.
Το πεντάθυρο γερμανικό αυτοκίνητο που πρωταγωνιστεί στη κατηγορία του στον τομέα των πωλήσεων, πλέον προσφέρει στον οδηγό περισσότερα θετικά στοιχεία στους τομείς της απόδοσης, της οδικής συμπεριφοράς και της συνδεσιμότητας.
Όπως διαπιστώθηκε, έχει βελτιωθεί η λειτουργία του μοτέρ. Μειώθηκαν τα επίπεδα θορύβου και κραδασμών που συνοδεύουν κάθε μονάδα παραγωγής ισχύος με τρεις κυλίνδρους. Επίσης, η νέα χαρτογράφηση επηρέασε θετικά την κατανομή της ισχύος και της ροπής στο φάσμα λειτουργίας του μοτέρ. Πλέον το σύνολο έχει καλή απόδοση ακόμη και κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. ενώ διατηρεί την ζωντάνια του μέχρι και το ανώτερο τμήμα λειτουργίας του.
Παρέχει καλές επιδόσεις και υψηλές ταχύτητες χωρίς να πιεστεί από τον οδηγό. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7΄΄ και τελική ταχυτητα 204 χλμ./ώρα. Στη δοκιμή η κατανάλωση του βενζινοκινητήρα ήταν 6,4 λίτρα/100χλμ. Ο κατασκευαστής δίνει 4,8 λίτρα/100χλμ. Εκπομπές CO2 109 γραμ./χλμ.
Οι παρεμβάσεις στις αναρτήσεις και στο σύστημα διεύθυνσης αναβάθμισαν την ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου. Επίσης, πλέον οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων είναι λίγο πιο σκληρές. Παραμένει ένα από τα καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας του και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Θετικά σχόλια για την ποιότητα κατασκευής, τα υλικά και τους χώρους.
Το ανανεωμένο VW Golf 1.0 TSI 110 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και αναβαθμισμένο βασικό πακέτο εξοπλισμού κοστίζει 20.200 ευρώ.