Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου, 2024

Δοκιμή BMW 318i Mpack

Η βενζινοκίνηση κερδίζει έδαφος και στα πολυτελή αυτοκίνητα. Παρατηρείται στροφή των αγοραστών premium μοντέλων προς τις εκδόσεις που εξοπλίζονται με κινητήρες βενζίνης. Μάλιστα, σημαντικό ποσοστό επιλεγεί τους μικρότερους σε χωρητικότητα κινητήρες για να διατηρηθεί η τιμή πώλησης σε χαμηλότερα επίπεδα.

Η πρόταση της BMW στη σειρά 3, με τον μικρότερο βενζινοκινητήρα είναι η 318i. Το πολυτελές σεντάν σε αυτή την έκδοση φέρει κινητήρα 1.500 κ.εκ. Η συγκεκριμένη μονάδα παραγωγής ενέργειας διαθέτει 3 κυλίνδρους και αποδίδει 136 ίππους.

Η δοκιμή έγινε με την BMW 318i η οποία διέθετε το προσθετό πακέτο Mpack(εξτρα). Στη λίστα των μηχανικών μερών του συγκεκριμένου γερμανικού μοντέλου, περιλαμβάνεται και το αυτόματο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Στο δρόμο, ο κινητήρας κατάφερε να κινήσει με ικανοποιητικό ρυθμό το βαρύ αυτοκίνητο(1.500 κιλά). Οι 136 ίπποι αποδίδονται σε ευρύ φάσμα στροφών από τις 4.000 σ.α.λ. έως τις 6.000 σ.α.λ. Η υψηλή ροπή 20,2 χλγμ. είναι διαθέσιμη από χαμηλά από τις 1.250 και παρέχεται έως τις 4.300 σ.α.λ. Τις αδυναμίες του μοτέρ καλύπτει σε μεγάλο βαθμό η καλή κλιμάκωση των σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου. Ο κατασκευαστής δίνει επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα σε 9,1΄΄ και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Η προσαρμογή στον κυβισμό έχει δυο ακόμη θετικές παρενέργειες. Έκαψε μόλις 7,2 λίτρα/100χλμ, η μάρκα δίνει 5,4 λίτρα/100χλμ. Εκπομπές CO2 μόνο 119 γραμ.CO2/ χλμ.

Ένα ακόμη στοιχείο που αξίζει να τονισθεί είναι η επιτυχία των μηχανικών στον τομέα της λειτουργίας του 3 κύλινδρου μοτέρ. Κατάφεραν να μειώσουν σημαντικά τον θόρυβο και τους κραδασμούς που εμφανίζονται στα περισσότερα ανάλογα μοτέρ λόγω της έλλειψης του τέταρτου κυλίνδρου.

Η οδική συμπεριφορά διατηρεί τον οδηγοκεντρικό της χαρακτήρα- σημείο αναφοράς της μάρκας- και ικανοποιεί τον οδηγό που αναζητά ένα στιβαρό και υπάκουο αυτοκίνητο. Η ποιότητα κύλισης είναι στο ανώτερο σημείο της κατηγορίας και τονίζει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Η BMW 318i κοστίζει 34.055 ευρώ, έξτρα το αυτόματο κιβώτιο και το Mpack. Οι παρατηρήσεις εστιάζονται στους περιορισμένους χώρους για τους πίσω επιβάτες, στη περιορισμένη λίστα των αξεσουάρ που συνοδεύει τη βασική έκδοση και στη διαμόρφωση της τιμής πώλησης.

 


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα