Η BMW έχει εξειδίκευση στη δημιουργία πολυτελών σπορ αυτοκινήτων υψηλών προδιαγραφών. Στη γκάμα της premium γερμανικής μάρκας περιλαμβάνεται και η Σειρά 4 Coupe. Πρόκειται για ένα κουπέ μοντέλο το οποίο απευθύνεται στους λάτρεις των δίθυρων μοντέλων με αυστηρή εσωτερική διαρρύθμιση 2+2.
Η δοκιμή μεγάλης διάρκειας έγινε με την BMW 420i Coupe Steptronic. Το αυτοκίνητο της δοκιμής ανήκει στην ανανεωμένη γενιά και έχει δεχθεί όλες τις αναβαθμίσεις. Ειδικότερα, ο σπορ χαρακτήρας ενισχύεται με τους ανασχεδιασμένους προβολείς LED καθώς και τα επίσης ανασχεδιασμένα πίσω φωτιστικά σώματα. Οι τροποποιημένοι αεραγωγοί και η νέα πίσω ποδιά ενισχύουν την δυναμική εμφάνιση του σπορ αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό, οι νέες γαλβανιζέ λεπτομέρειες, τα στοιχεία χρωμίου και η μαύρη κεντρική κονσόλα ενισχύουν την αισθητική του αυτοκινήτου. Ένα ακόμα στοιχείο είναι η διπλή ραφή στο ταμπλό, ενώ τρία νέα χρώματα ταπετσαρίας μαζί με τρεις νέες διακοσμητικές λωρίδες εσωτερικού παρέχουν ακόμα περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης. Η BMW Σειρά 4 Coupe έχει πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης. Τόσο οι πλευρικές όσο και οι διαμήκεις επιταχύνσεις έχουν βελτιωθεί.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι εξοπλισμένο με τεχνολογικές διατάξεις υψηλής στάθμης. Το τετρακύλινδρο μοτέρ έχει χωρητικότητα 2.000 κ.εκ. με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo και καταναλώνει βενζίνη. Η ισχύς του καθορίστηκε στους 184 ίππους. Η μέγιστη τιμή αποδίδεται στις 5.000 σ.α.λ. Το γερμανικό μοτέρ οφείλει την υψηλή απόδοση του και στη παρουσία της υψηλής ροπής, η οποία αγγίζει τα 29,6 χλγμ. Η ροπή είναι διαθέσιμη από χαμηλά και συγκεκριμένα από τις 1.350 σ.α.λ. Η σχεδόν γραμμική απόδοση της διατηρείται έως τις 4.600 σ.α.λ.
Στον δρόμο όλο αυτό το τεχνολογικό υπόβαθρο εξασφαλίζει απρόσκοπτη κίνηση. Το μοτέρ παίρνει αμέσως μπροστά από το διακόπτη που βρίσκεται κάτω από το ταμπλό. Παρέχει ισχύ και ροπή από χαμηλά και ο οδηγός κάθε στιγμή νοιώθει τη δύναμη της κινητήριας μονάδας. Καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη των πολύ καλών επιδόσεων και της ομαλής κίνησης παίζει το αυτόματο κιβώτιο Steptronic οκτώ σχέσεων. Είναι μια από τις καλύτερες και πιο αξιόλογες μονάδες μεταφοράς ενέργειας με αυτόματη λειτουργία. Συνδυάζεται με εύχρηστα χειριστήρια στο τιμόνι τα οποία βοηθούν τον οδηγό να αλλάξει πιο γρήγορα τις σχέσεις.
Το μοτέρ έχει χαμηλό επίπεδο θορύβου και το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του είναι η γραμμική απόδοση της ενέργειας που παράγει. Το αυτόματο κιβώτιο ακαριαία μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς και η κίνηση γίνεται με άριστο τρόπο. Αξίζει να τονισθούν η πολύ καλή συνεργασία του ραφιναρισμένου κινητήρα με το αυτόματο κιβώτιο καθώς και το χαμηλό επίπεδο θορύβου.
Οι υψηλές ταχύτητες και οι πολύ καλές ρεπρίζ έρχονται χωρίς να πιέσει το μοτέρ ο οδηγός. Το τυπικό τεστ 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,5΄΄ και η τελική ταχυτητα φθάνει τα 236 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση στη δοκιμή ήταν 7,8 λίτρα/100χλμ. Επίσημη μέση κατανάλωση 5,8 λίτρα/100χλμ. Εκπομπές CO2 134 γραμ./χλμ.
Όπως σε κάθε μοντέλο της BMW έτσι και στην 420i Coupe, το κύριο χαρακτηριστικό στην οδική συμπεριφορά είναι η οδηγοκεντρική προσέγγιση. Το τιμόνι παρέχει άμεση και ακριβή πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού. Το πλαίσιο έχει υψηλή ακαμψία και οι αναρτήσεις με την σκληρή ρύθμιση εξασφαλίζουν καλό κράτημα στο δρόμο. Ο εσωτερικός χώρος φιλοξενεί τέσσερις ενήλικες. Η αποθηκευτική ικανότητα ανέρχεται στα 445 λίτρα.
Η τιμή της BMW 420i Coupe 184 ίππων Steptronic καθορίστηκε στα 49.720 ευρώ. Οι σημαντικότερη παρατήρηση αφορά την υψηλή τιμή πώλησης.