Η στροφή των υποψήφιων αγοραστών στην βενζινοκίνηση ενισχύει τη θέση και των SUV που εξοπλίζονται με κινητήρες βενζίνης. Μάλιστα οι κατασκευαστές αυτοκινήτων για να προσελκύσουν τους αγοραστές αξιοποιούν την τελευταία τεχνολογία που εξασφαλίζει μειωμένη κατανάλωση και επομένως περιορισμένους ρύπους.
Στη κατηγορία των βενζινοκίνητων προτάσεων στη κατηγορία των οχημάτων ελεύθερου χρόνου, περιλαμβάνεται και το Opel Mokka X με κινητήρα 1.400 κ.εκ. απόδοσης 140 ίππων. Το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι δικίνητο, δηλαδή μεταφέρει την ισχύ μόνο στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου.
Αυτή η έκδοση είναι κατάλληλη κυρίως για χρήση στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον γιατί μειώνει σημαντικά την επιβάρυνση που δέχεται ο οδηγός όταν κινείται στην πόλη. Βέβαια, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο λόγω των χαρακτηριστικών του εξασφαλίζει άνετο και ασφαλές ταξίδι ενώ έχει την ικανότητα να κινηθεί και σε διαδρομές με πατημένο χώμα.
Επειδή έχουν προηγηθεί και άλλες δοκιμές με το γερμανικό SUV, με άλλους κινητήρες και συνδυασμούς κιβωτίων, το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου και στη κατανάλωση καυσίμου.
Ο κινητήρας βενζίνης 1.400 κ.εκ. ανήκει στη οικογένεια των μοτέρ Ecotec της Opel. Η μέγιστη απόδοση του είναι 140 ίπποι στις 4.900 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή 20,2 χλγμ.στις 1.850 σ.α.λ. Όπως διαπιστώθηκε το μοτέρ παράγει μεγάλη ποσότητα ισχύος και ροπής που είναι ικανή να προσδώσει υψηλές ταχύτητες στο αυτοκίνητο ακόμη και όταν φορτωθεί με τέσσερις ενήλικες και αποσκευές.
Οι παρατηρήσεις εστιάζονται στη λειτουργία και στην απόδοση του αυτόματου κιβώτιου. Όπως διαπιστώθηκε, καθυστερεί να αλλάξει τις σχέσεις μετάδοσης και παράγει θόρυβο. Επίσης δεν είναι εύκολη η χρήση του όταν επιλεγεί η χειροκίνητη λειτουργία. Η μέση κατανάλωση στη δοκιμή ήταν 8,2 λίτρα/100χλμ.
Η τιμή του Opel Mokka X 1.400 κ.εκ. 140 ίππων με αυτόματο κιβώτιο καθορίστηκε στα 24.500 ευρώ.