Τις πρώτες δράσεις προβολής του 2023 στην Ευρώπη πραγματοποίησε ο δήμος Ρεθύμνης, όπου και παρουσιάστηκε ως Τουριστικός Προορισμός με συγκεκριμένες προτάσεις και απεριόριστες δυνατότητες σε αρκετές πόλεις.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση «στο πλαίσιο της νέας πρότασης «CHOOSE CRETE», την 21η Φεβρουαρίου στο Μόναχο, την 23η Φεβρουαρίου στην Βιέννη και την 15η Μαρτίου στη Βαρσοβία, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, με άλλους Δήμους της Κρήτης και με την αρωγή της Ελληνικής Ομογένειας και των Ελληνικών Προξενείων, παρουσιάστηκαν από την πρόεδρο κα Μπιρλιράκη, Αντιδήμαρχο και το μέλος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης Μανόλη Τσακαλάκη, πρόεδρο Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνης, οι υφιστάμενες δυνατότητες του Ρεθύμνου ως Βιώσιμος Προορισμός με προοπτικές συνεργασιών για αθλητικά και γαμήλια θεματικά πακέτα.
Όπως είναι γνωστό, ο Βιώσιμος Τουρισμός, με σεβασμό στις ανάγκες της εποχής μας και τις απαιτήσεις του σημερινού ταξιδιώτη, χρειάζεται επανακαθορισμό των σχέσεών μας με τις αγορές και επαναδιατύπωση της προσφοράς υπηρεσιών μας. Μπορεί οι Ευρωπαίοι επισκέπτες μας να γνωρίζουν την Ελλάδα, όμως μπαίνουν νέα δεδομένα στην μεταξύ μας σχέση, χρειάζεται συνεχής ανανέωση στο προϊόν που διαπραγματευόμαστε, με βάση την Πράσινη Ανάπτυξη και τις ποικίλες νέες εμπειρίες που εμπλουτίζουν το συνολικό πακέτο των διακοπών.
Η Αντιδήμαρχος κα Πέπη Μπιρλιράκη αναφέρει:
«Τα δεδομένα πλεονεκτήματα του τόπου μας δηλαδή η ομορφιά του τόπου και της φιλοξενίας των ανθρώπων του, που αυτόματα συμπεριλαμβάνουν πλούσια ιστορία και γευστική γαστρονομία, μπορούν να προσθέσουν στην εμπειρική αλυσίδα τους όλων των ειδών επιθυμίες, και δράσεις κάθε ενδιαφέροντος.
Κάποιες έχουν ήδη εξελιχθεί ως προς τις ειδικές υπηρεσίες που χρειάζονται, όπως είναι οι υπηρεσίες πολυτελών εκδηλώσεων που αφορούν ομάδες ειδικών ενδιαφερόντων , οικογένειες, επιχειρήσεις κλπ
Ένας άλλος τομέας είναι οι ιδανικές συνθήκες και οι υποδομές που δημιουργούνται συνεχώς για αθλητικές δραστηριότητες και κάθε είδους σπορ.
Ο Δήμος προσπαθεί με κάθε μέσο να επικοινωνήσει στους τουριστικούς οργανισμούς στο εξωτερικό τα οφέλη που μπορούν να έχουν, προβάλλοντας και προωθώντας τις θεματικές δυνατότητες στους πελάτες τους».
Έχοντας σαν βάση τον ψηφισμένο από το Δημοτικό Συμβούλιο σχεδιασμό για την παραπάνω προβολή και προώθηση, ο Δήμος μας θα συνεχίσει τα ταξίδια σε 3 ηπείρους και την προσπάθεια επικοινωνίας των τουριστικών μας προϊόντων με νέες αγορές που θα δώσουν τη δυνατότητα αναβάθμισης στα οικονομικά οφέλη και θα συμπληρώσουν σταδιακά την ροή επισκεψιμότητας, αγγίζοντας το στόχο για 12 μήνες τουρισμό».