Σε κακά χάλια βρίσκεται ένα μεγάλο μέρος του δημοτικού οδικού δικτύου του Δήμου Πλατανιά, εξαιτίας παρεμβάσεων που γίνονται από τον ΟΑΚ για την επιδιόρθωση ζημιών στους αγωγούς του, ο οποίος στη συνέχεια δεν αποκαθιστά και το οδόστρωμα!
Σε Κοιλάδα, Ξαμουδοχώρι, Κοντομαρί, Ξηροκάμπι και άλλα χωριά της περιοχής το οδικό δίκτυο θυμίζει περισσότερο δίκτυο βομβαρδισμένης ζώνης!
Από τη μεριά του ΟΑΚ η απάντηση στις εύλογες διαμαρτυρίες των κατοίκων είναι πως εντός των ημερών θα ολοκληρωθεί μια εργολαβία για την αποκατάσταση αυτών των ζημιών.
Ο πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Κοντομαρίου κ. Γιώργος Πρεκατσάκης μας δείχνει ένα χαρακτηριστικό δρόμο της περιοχής. Σε μια απόσταση 200 μέτρων μετράμε 6 μεγάλες λακκούβες, ενώ όλο το οδόστρωμα είναι γεμάτο σαμαράκια κάνοντας την οδήγηση στο συγκεκριμένο δρόμο να προσομοιάζει σε οδήγηση… στους κρατήρες της Σελήνης.
«Από τον δρόμο αυτό περνάει το αρδευτικό δίκτυο του ΟΑΚ. Εδώ και ενάμιση χρόνο έχουν γίνει διάφορα σπασίματα των αγωγών, γίνεται η αποκατάστασή τους αλλά δεν γίνεται η αποκατάσταση του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα να έχουμε αυτό το χάλι», μας εξηγεί ο κ. Πρεκατσάκης.
Μας επισημαίνει, χαρακτηριστικά, πως οι φθορές των αυτοκινήτων είναι το ελάχιστο πρόβλημα, αφού προκαλούνται σοβαροί κίνδυνοι για τους διερχόμενους. «Καθημερινά από τον συγκεκριμένο δρόμο περνάνε πάρα πολλοί ποδηλάτες, νέα παιδιά καθώς τον χρησιμοποιούν για τις βόλτες τους στην περιοχή. Ο κίνδυνος ατυχήματος είναι υπαρκτός, αλλά και για τους οδηγούς που περνάνε από εδώ τις βραδυνές ώρες ή και τη μέρα ακόμα ο δρόμος είναι πολύ επικίνδυνος», τονίζει ο κ. Πρεκατσάκης που ζητάει οι αρμόδιοι να αναλάβουν άμεσα τις ευθύνες τους.
«Επανειλημμένα έχω κάνει αναφορές στις Τεχνικές Υπηρεσίες του ΟΑΚ αλλά δυστυχώς δεν βλέπω κανένα αποτέλεσμα. Πότε μου λένε ότι δεν έχουν εργολαβία, πότε ότι θα μπει ο εργολάβος την επόμενη εβδομάδα αλλά αυτό γίνεται εδώ και ενάμιση χρόνο! Το σημείο που βρισκόμαστε είναι το πιο χαρακτηριστικό αλλά αν πάμε σε Κυπάρισσο, Ξαμουδοχώρι, στο παραλιακό κομμάτι στο Κοντομαρί η κατάσταση είναι η ίδια. Κάποιοι πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες γιατί μετά από κάποιο ατύχημα θα ψάχνουμε όλοι να δούμε ποιος έχει την αρμοδιότητα», καταλήγει ο κ. Πρεκατσάκης.
Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ
Τα “Χ.Ν.” απευθύνθηκαν στον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΚ κ. Φώτη Καζάση, που μας είπε ότι πρόσφατα ολοκληρώθηκε ένας διαγωνισμός του Οργανισμού για ασφαλτικά ύψους 60.000 ευρώ, ο οποίος όμως δεν προχώρησε.
«Υπήρξε μόνο ένας ανάδοχος και έδωσε έκπτωση 1%. Το Δ.Σ. του ΟΑΚ έκρινε ασύμφορο τον διαγωνισμό και θα τον επαναλάβουμε. Η προκήρυξη θα γίνει άμεσα και ελπίζω αυτή τη φορά να υπάρξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Αν πάνε όλα καλά, το συγκεκριμένο έργο θα μπορεί να εκτελεστεί στις αρχές του φθινοπώρου», τόνισε, συμπληρώνοντας πως σε περιπτώσεις που σχηματίζονται λακκούβες με ευθύνη των συνεργείων αποκατάστασης των βλαβών σε αγωγούς η οδηγία είναι να τοποθετείται υπόβαση (Α3), ώστε να περιορίζεται το πρόβλημα.