Επανέρχονται κάτοικοι του Πλατανιά στο αίτημα τους για αποκατάσταση της οδού Προγούλη, ενός «δρόμου – ταλαιπωρία», όπως από το παρελθόν την έχουν χαρακτηρίσει. Παρά τις κατά καιρούς διαμαρτυρίες τους, δεν έχει δοθεί μέχρι τώρα λύση, όπως σημειώνουν.
Ο κ. Κωνσταντίνος Σταματάκης κοινοποίησε στα “Χανιώτικα νέα” κείμενο διαμαρτυρίας των κατοίκων από πέρυσι, καθώς η ίδια κατάσταση παραμένει και φέτος στον δρόμο τον οποίο χαρακτηρίζει «Οδό Κακιάς Ανηφόρας», για να εξηγήσει: «Δρόμος συχνής κυκλοφορίας χωρίς πεζοδρομιο με επαναλαμβάνομενα ατυχήματα από τουρίστες και ντόπιους κατοίκους. Εικόνες τριτοκοσμικές σε μία τουριστική περιοχή του νόμου Χανίων. Ζητάμε από τον Δήμο καιρό τώρα τη δημιουργία πεζοδρομίου και βελτίωση της ολισθηροτητας του δρόμου. Υπάρχει τσιμεντένιο χαντάκι ύδρευσης του ΟΑΔΥΚ το οποίο βρίσκεται παράλληλα με τον δρόμο και είναι 1,5 μέτρο, που μπορεί να γίνει πεζοδρόμιο. Αλλά δυστυχώς υπάρχει πλήρης αδιαφορία και κωλυσιεργία της δημοτικής αρχής για την επίλυση του προβληματος».
Στη διαμαρτυρία τους οι κάτοικοι, απευθυνόμενοι σε Περιφέρεια Κρήτης, Αντιπεριφέρεια Χανίων, Διεύθυνση Πολεοδομίας, ΟΑΚ, Διεύθυνση Τουρισμού, Νομική Υπηρεσία Δήμου Πλατανιά, τονίζουν ότι στον συγκεκριμένο δρόμο υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα ολισθηρότητας, με συνέπεια τα καθημερινά ατυχήματα από διερχόμενους τουρίστες και κατοίκους της περιοχής με αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες και άλλα τροχοφόρα. Διακυβεύεται καθημερινά η ασφάλεια και η σωματική ακεραιότητα των κατοίκων της περιοχής αλλά και των διερχόμενων από εκεί, ενώ εξαιτίας αυτών των επαναλαμβανόμενων ατυχημάτων υπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια από τους τουρίστες».
Για το τσιμεντένιο χαντάκι σημειώνουν ότι είναι απαλλοτριωμένο υπέρ του ελληνικού Δημοσίου και ανήκει στον Δήμο Πλατανιά. Ζητούν από τον Δήμο Πλατανιά, «την αξιοποίηση, διεκδίκηση και εκμετάλλευση της περιουσίας του Δήμου προς όφελος των πολιτών του με τη δημιουργία πεζοδρομίου και τη διαπλάτυνση του δρόμου προς βελτίωση των υπηρεσιών του Δήμου». Καταλήγοντας τονίζουν ότι «λόγω της σοβαρότητας και του επείγοντος του θέματος, θα πρέπει να υπάρξει άμεσα λύση του προβλήματος, ενώ σε αντίθετη περίπτωση καθιστούν τους φορείς στους οποίους απευθύνονται υπεύθυνους σε περίπτωση νέου ατυχήματος «και περαιτέρω υποβάθμιση της καθημερινότητας».
Το κείμενο έχει 39 υπογραφές.