Πέμπτη, 15 Αυγούστου, 2024

Εκκλησία της Κρήτης: Οι τρεις υποψήφιοι για την θέση του Αρχιεπισκόπου Κρήτης

Οι Μητροπολίτες Κισσάμου και Σελίνου Αμφιλόχιος, Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου Ευγένιος και Πέτρας και Χερρονήσου Γεράσιμος είναι οι τρεις υποψήφιοι για την θέση του Αρχιεπισκόπου Κρήτης, όπως ανακοινώθηκε από την Εκκλησία της Κρήτης.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση «Ἡ Ἱερά Ἐπαρχιακή Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας Κρήτης ἀνακοινώνει στόν Ἱερό Κλῆρο, τίς Μοναστικές Ἀδελφότητες καί τόν εὐσεβῆ Κρητικό Λαό ὅτι συνεδρίασε σήμερα, Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2021, στό Ἡράκλειο, ὑπό τήν προεδρία τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Λάμπης, Συβρίτου καί Σφακίων κ. Εἰρηναίου, Τοποτηρητοῦ τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Κρήτης, μέ μοναδικό θέμα τήν κατάρτιση τοῦ τριπροσώπου γιά τήν ἐκλογή Ἀρχιεπισκόπου Κρήτης, σύμφωνα μέ τό 19ο ἄρθρο τοῦ Ν. 4149/1961 «Περί Καταστατικοῦ Χάρτου τῆς ἐν Κρήτῃ Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας», ὅπως αὐτό ἀντικαταστάθηκε μέ τό 52ο ἄρθρο τοῦ Ν. 4310/2014 (Φ.Ε.Κ. 258/τ.Α’/8-12-2014).
Τό τριπρόσωπο πού προέκυψε, μετά ἀπό μυστική ψηφοφορία, ἀποτελεῖται ἀπό τούς Σεβασμιωτάτους Μητροπολίτες Ρεθύμνης καί Αὐλοποτάμου κ. Εὐγένιο (μέ 7 ψήφους), Κισάμου καί Σελίνου κ. Ἀμφιλόχιο (μέ 7 ψήφους), καί Πέτρας καί Χερρονήσου κ. Γεράσιμο (μέ 5 ψήφους).
Ἡ Ἐκκλησία Κρήτης ἀπέστειλε αὐθημερόν τό ὡς ἄνω Τριπρόσωπο στήν Αὐτοῦ Θειοτάτη Παναγιότητα τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαῖο καί τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο γιά τά περαιτέρω, καί στή συνέχεια τό γνωστοποίησε στήν Ἑλληνική Κυβέρνηση, σύμφωνα μέ τόν Νόμο.
Ἡράκλειο, 28 Δεκεμβρίου 2021

Ἐκ τῆς Ἀρχιγραμματείας τῆς Ἱερᾶς Ἐπαρχιακῆς
Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας Κρήτης»


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

1 Comment

  1. Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης της Ι.Μ.Κ.Σ. κ.κ. Αμφιλόχιος τώρα οφείλει έναντι όλων των Κρητικών να εκφράσει την άποψή του για το γκράφιτι της “Πανθρησκείας” στο ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Κισσάμου αλλιώς να αποσυρθεί από την Υποψηφιότητά του για Αρχιεπίσκοπος Κρήτης.

    Στην Κίσσαμο Χανίων πριν από μερικά έτη σχεδιάστηκε γκράφιτι 150 τ.μ. που υπάρχει ακόμη και σήμερα σε εξωτερικό τοίχο Δημόσιου Σχολείου, του ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Κισσάμου, γκράφιτι γνωστό και ως ο “θρόνος του θηρίου”, καθώς και άλλο επάνω σε εξοπλισμό κοινής ωφέλειας. Το περιεχόμενο αυτών περιλαμβάνει αποκρυφιστικά-οικουμενιστικά σύμβολα όπως τα παραθρησκευτικά σύμβολα της Χαόσφαιρας, της Ημισελήνου δίπλα σε τραγόμορφη παράσταση κ.α., καθώς και επιμέρους σχέδια γκράφιτι που αποτελούν μια οπτική έκφραση των δοξασιών του “Νιρβάνα”, της “Μετεμψύχωσης”, του “Κάρμα” και του “Δωδεκαθεϊστικού Καθαρτήριου”, βασικών δοξασιών του Νεοπαγανισμού, του Σατανισμού, της Γουΐκα (Wicca) και του Δωδεκαθεϊσμού, κύριων παραθρησκευτικών ομάδων που συνθέτουν το αποκρυφιστικό πλέγμα της παναίρεσης του Οικουμενισμού, της σύνθεσης των δοξασιών παραθρησκειών και Ανατολικών θρησκειών, της “Πανθρησκείας”.

    Σύμφωνα με τις Εισαγγελικές Αρχές των Χανίων (Απόφαση του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χανίων με α.π. 302/18, που εγκρίθηκε με την Απόφαση του Εισαγγελέα Εφετών Κρήτης με α.π. 7126/18) γκράφιτι όπως το προαναφερόμενο σε Δημόσια-Δημοτικά κτίρια και μάλιστα Δημόσια Σχολεία, ομοίως δηλαδή σε Εκκλησίες και σε Μνημεία, δεν προκαλούν εξαναγκαστικά και καθημερινά μια μορφή πλύσης εγκεφάλου ούτε αποτελούν προσπάθεια προσέλκυσης οπαδών, κυρίως από τη νεολαία, υπέρ της «Πανθρησκείας». Δηλαδή, δεν τίθεται θέμα της κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση διαρκούς τέλεσης του παράνομου αθέμιτου και καταχρηστικού θρησκευτικού προσηλυτισμού (ΑΝ 1363/1938, ΑΝ 1672/1939, άρθρα 43, 386, 466 ΠΚ, άρθρο 13 Συντάγματος 1975 κ.α.) είτε από τους σχεδιαστές τους είτε από τις αρμόδιες και υπεύθυνες για τα κτήρια Δημοτικές Αρχές. Κατά την κρίση τους, τα γκράφιτι αυτά δεν αποσκοπούν στη μεταβολή του περιεχομένου της θρησκευτικής συνείδησης των ετεροδόξων, λειτουργούν ως θεμιτά κατά τον Νόμο μέσα και έχουν αναλόγως χαρακτήρα έντιμο και θεμιτό με την ευρεία έννοια του όρου. Ως «έργα τέχνης» αποτελούν εκδήλωση της προσωπικότητας των σχεδιαστών τους, η οποία ως άσκηση του δικαιώματος της ατομικής ελευθερίας είναι κατοχυρωμένη από το Σύνταγμα. Έτσι, δεν έγινε δυνατό να τεθεί δημόσια προς κρίση ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης, το ερώτημα εάν γκράφιτι όπως το προαναφερόμενο στο ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Κισσάμου προετοιμάζουν ή όχι τη μεταστροφή της κοινωνίας στην Κρήτη και ιδιαίτερα της νεολαίας προς την “Πανθρησκεία”, μια θρησκευτική πίστη διαφορετική και ανεξάρτητη από την επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα.

    Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης της Ιεράς Μητρόπολης Κισσάμου & Σελίνου κ.κ. Αμφιλόχιος δεν εξέφρασε ποτέ την άποψή του για το γκράφιτι αυτό, αν και κλήθηκε επί αυτού επανειλημμένα και από τις Αρχές, ούτε και έπραξε κάτι για τη διαγραφή του από το κτήριο. Η ύπαρξη του εμβληματικού αυτού γκράφιτι της “Πανθρησκείας” στην είσοδο του Καστελίου Κισσάμου αποτέλεσε ευθεία προσβολή προς την «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθοδόξου Εκκλησίας» που διοργανώθηκε στην Κρήτη τον Ιούνιο 2016 στην Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης (Ο.Α.Κ.) στο Κολυμβάρι Κισσάμου. Τώρα, ως Υποψήφιος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης, οφείλει έναντι όλων των Κρητικών να εκφράσει επιτέλους την άποψή του για το γκράφιτι της “Πανθρησκείας” στο ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Κισάμου αλλιώς να αποσυρθεί από την Υποψηφιότητά του.

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα