[ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ] Τη “σημαία” των αντιδράσεων για τον ΒΟΑΚ κρατά ψηλά η Νέα Δημοκρατία. Από την κυβέρνηση μιλούν βέβαια για «όψιμο ενδιαφέρον» , σχολιάζοντας πως επί ημερών N.Δ. δεν υλοποιήθηκε ο αυτοκινητόδρομος. Κι όντως έχουν δίκιο. Με μια σημαντική υποσημείωση όμως. Επί Ν.Δ. ιδρύθηκε (και) για τον ΒΟΑΚ ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης, θέμα που είχε πάρει “πάνω” του ως υφυπουργός ο Μανούσος Βολουδάκης.
Αυτός ο Οργανισμός λοιπόν, σήμερα μπαίνει ξεκάθαρα στο περιθώριο σε ότι αφορά την κατασκευή ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου στην Κρήτη.
Το πώς και το γιατί, ίσως κάποια μέρα το δικαιολογήσει ο κ. Σπίρτζης ή έστω κάποιος εκ των τεσσάρων κυβερνητικών βουλευτών του νομού.
[ΑΠΟΥΣΙΕΣ] Η αργοπορημένη πρόσκληση του Περιφερειάρχη ήταν ο λόγος για τον οποίο απουσίαζε η Βάλια Βαγιωνάκη από τη συνάντηση της Τρίτης στο Ηράκλειο για τον ΒΟΑΚ. Η Χανιώτισσα βουλευτής βρισκόταν μέχρι και χθες στην Αθήνα όπως μας εξήγησε αν ο περιφερειάρχης είχε ενημερώσει νωρίτερα θα έδινε κανονικά το “παρών”.
Κι αν η απουσία των Χανιωτών βουλευτών είναι δικαιολογημένη λόγω απόστασης, εντύπωση συνεχίζει να προκαλεί το γεγονός ότι δεν εμφανίστηκε στη συνάντηση ούτε ένας βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ από όλη την Κρήτη. Μην ξεχνάμε ότι στο νησί έχουν εκλεγεί εννέα κυβερνητικοί βουλευτές, ενώ και ο πρωθυπουργός έχει κρατήσει την βουλευτική του έδρα στο Ηράκλειο ανεβάζοντας τον αριθμό στους δέκα.
[ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ] Αυτοί που πάντως θα έπρεπε να παρέμβουν στο ζήτημα του ΒΟΑΚ είναι οι δήμαρχοι της Κρήτης, καθώς το σύγχρονο οδικό δίκτυο είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη των δήμων του νησιού. Μια ακόμη ευκαιρία πάντως για “τετ α τετ” με τον υπουργό κ. Σπίρτζη θα την έχουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι την Παρασκευή, καθώς σύμφωνα με όσα μεταδίδουν ηρακλειώτικα Μ.Μ.Ε., ο υπουργός θα βρεθεί ξανά στο Ηράκλειο εκείνη την ημέρα για τα εγκαίνια του νέου σταθμού του ΚΤΕΛ Ηρακλείου – Λασιθίου.
Άγνωστο παραμένει αν θα ζητήσει συγνώμη ο υπουργός για τον υβριστικό χαρακτηρισμό τον οποίο χρησιμοποίησε σε βάρος όσων διεκδικούν δρόμο από Κίσσαμο μέχρι Σητεία.