«Πήρα τηλέφωνο στον Δήμο για να ζητήσω να μας φέρουν έναν επιπλέον κάδο ανακύκλωσης στον Λυγιδέ γιατί αυτός που έχουμε γεμίζει μέσα σε λίγες ώρες και μου είπαν… στείλε ένα email με το αίτημά σου.
«Βρε παιδιά σας το λέω τώρα στο τηλέφωνο», «όχι στείλε email», ήταν η απάντηση τους. Τόσο δύσκολο δηλαδή είναι να ακούσουν το αίτημα ενός πολίτη και απαιτούν τέτοια επισημότητα; Στο κάτω – κάτω έναν κάδο ανακύκλωσης ζητήσαμε…» ήταν το σχόλιο κατοίκου του Λυγιδέ στον κάμπο των Χανίων, που μας μετέφερε το αίτημα του.
Καλή η ηλεκτρονική διακυβέρνηση αλλά τουλάχιστον αυτά τα απλά αιτήματα καθημερινότητας μπορεί ο Δήμος να τα εξετάζει άμεσα, να εντοπίζει από τα συνεργεία του κατά πόσο μπορεί να υλοποιηθούν τα αιτήματα και να φροντίζει να τα υλοποιεί…