Με καλοκαιρινές συνθήκες και με τη συμμετοχή 21 οδηγών, καθώς και 6 οδηγών των ιστορικών αυτοκινήτων πραγματοποιήθηκε χθες ο 3ος αγώνας GP Tuning και προτελευταίος του αντίστοιχου επάθλου, που διοργανώνει φέτος η ΑΛΑ Χανίων, στον φιλόξενο χώρο της pista park στο Βαρύπετρο.
Ο αγώνας συγκέντρωσε και πλήθος θεατών που από νωρίς βρέθηκαν στην πίστα και χειροκρότησαν τις προσπάθειες των αγωνιζομένων. Στο αγωνιστικό κομμάτι υπήρχε έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σ’ όλες της κατηγορίες.
Την παράσταση “έκλεψε” η μονομαχία του Γιώργου Φραντζεσκάκη με τον Φραντζεσκάκη “Junior” Δημήτρη, στη κατηγορία των αγωνιστικών 1.601 έως 2.000 κ.εκ. Για πρώτη φορά ο “Junior” οδήγησε το πανέμορφο και δυνατό Ford Escort MK1 πέτυχε χρόνο 47.67, αλλά η νίκη πήγε στον πολύπειρο πατέρα του, ο οποίος σημείωσε χρόνο 47.50. Να σημειωθεί, ότι οι χρόνοι αυτοί ήταν και οι δύο καλύτεροι της ημέρας. Την τρίτη καλύτερη επίδοση με χρόνο 48.20, η οποία συνοδεύτηκε με την πρώτη θέση στη κατηγορία αγωνιστικά 1.401 έως 1.600 κ.εκ. πέτυχε ο Σταμάτης Φουντουλάκης. Δεύτερος για την ίδια κατηγορία σημειώνοντας παράλληλα την τέταρτη καλύτερη επίδοση με χρόνο 49.46 πέτυχε ο Λευτέρης Σαρρής.
Στη τρίτη θέση της ίδιας κατηγορίας τερμάτισε ο Νίκος Γερονικολός σημειώνοντας χρόνο 49.54 στο πρώτο από τα τρία χρονομετρημένα κομμάτια του αγώνα, επίδοση που τον έφερε στην πέμπτη θέση των καλύτερων χρόνων ημέρας. Με την ίδιο χρόνο, αλλά που επιτεύχθηκε στο δεύτερο χρονομετρημένο κομμάτι ο Μανώλης Παντελάκης τερμάτισε στη τέταρτη θέση της ίδιας κατηγορίας, πέμπτος επίσης από πλευράς καλύτερης επίδοσης.
Την πρώτη εξάδα από πλευράς καλύτερων χρόνων σημείωσε ο Κώστας Δρακάκης με επίδοση 49.47, που τον έφερε στη τρίτη θέση της κατηγορίας των αγωνιστικών από 1.601 έως 2.000 κ.εκ. Την κατηγορία έκλεισε ο Μανώλης Σταυρουλάκης με χρόνο 53.88. Στην κατηγορία επιβατικά 1.401 έως 1.600 κ.εκ. πρώτος ήταν ο Στέφανος Γομπάκης με χρόνο 51.64, τον ακολούθησε ο Γιώργος Δελήμπασης με χρόνο 54.15, ενώ τρίτος ήταν ο Θόδωρας Βαφειάδης με επίδοση 55.33. Στα επιβατικά 2.000 και άνω νικητής ήταν ο Κώστας Σπυριδάκης με χρόνο 53.26, ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Γιάννης Γδοντάκης με επίδοση 54.45. Στην πέμπτη θέση της κατηγορίας 1.401 έως 1.600 κ.εκ τερμάτισε ο Βαγγέλης Βαρβατσουλάκης με χρόνο 51.70, έκτος ήταν ο Στράτος Λουπασάκης με επίδοση 52.47 και την κατηγορία συμπλήρωσε ο Ιάσονας Τανογλίδης με χρόνο 53.53. Δεύτερος στη κατηγορία αγωνιστικά με χρόνο 52.72 τερμάτισε ο Νίκος Τσερκάκης, ενώ τρίτος ήταν ο Γιώργος Μπαντουράκης με χρόνο 52.88. Στον αγώνα των ιστορικών αυτοκινήτων στην πρώτη θέση έως 2.000 κ.εκ κατέκτησε ο Γιώργος Φραντζεσκάκης, δεύτερος ήταν ο Γιώργος Φακωτάκης, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Βαγγέλης Κακούρης. Στη μεγάλη κατηγορία πρώτος ήταν ο Γιάννης Κλουβιδάκης, δεύτερος ο Γιώργος Γαβριλάκης και τρίτος ο Μιχάλης Φιλιππάκης. Το μήνυμα για μία ακόμα φορά ήταν “Ναι την ταχύτητα κάτω από ασφαλείς και ελεγχόμενες συνθήκες, που προσφέρουν οι επίσημοι αγώνες των Λεσχών”.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.