Κυριακή, 12 Ιανουαρίου, 2025

Ενθαρρυντικά στοιχεία για τον τουρισμό στην Κρήτη

Ενθαρρυντικά είναι τα πρώτα αποτελέσματα από καμπάνια για τον τουρισμό που υλοποιείται με της συνεργασία ΕΟΤ και Aegean, η οποία παρουσιάστηκε διαδικτυακά στα ΜΜΕ.
Παράλληλα, την αισιοδοξία του για τη φετινή τουριστική περίοδο, στην Κρήτη και σε όλη τη χώρα, εξέφρασε ο γ.γ. του ΕΟΤ, Δημ. Φραγκάκης, ο οποίος τόνισε ότι από τις 15 του μηνός αναμένει αύξηση των αφίξεων.
Ειδικά για την Κρήτη, τόνισε ότι η εικόνα είναι πάρα πολύ καλή, καθώς υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση, σύμφωνα με τους tour operator.
Απαντώντας σε ερώτηση των “Χ.ν.” εκτίμησε ότι «θα πάμε καλύτερα από πέρυσι».
Ο κ. Φραγκάκης ανέφερε ότι φέτος ο ΕΟΤ υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα προβολή της χώρας
της τελευταίας δεκαετίας με δαπάνη πάνω από 22 εκατομμύρια ευρώ, ενώ υπογράμμισε ότι το στρατηγικό πλάνο του ΕΟΤ βασίζεται σε τρεις αξόνες:
1. Στην εκτίμηση ότι το απρογραμμάτιστο ταξίδι θα επικρατήσει για πολύ καιρό.
2. Στην στρατηγική απόφαση οι καμπάνιες πλέον να μην είναι 2-3 μηνών αλλά μακροπρόθεσμες.
3. Στο γεγονός ότι «μπορούμε να επιλέγουμε συγκεκριμένες χώρες και να έχουμε ευελιξία».
Για την καμπάνια EOT – Aegean υπογράμμισε ότι βασικός «στόχος είναι να μπορέσουμε να προσελκύσουμε όσο περισσότερο κόσμο γίνεται» και ότι «δουλέψαμε μεθοδικά για αυτή την καμπάνια».
Την καμπάνια “Sunshine Discount” παρουσίασε η η διευθυντρια εταιρικών υποθέσεων της Aegean Μαρίνα Σπυριδάκη, η οποία υπογράμμισε ότι στόχος είναι «να κερδίσουμε το χαμένο έδαφος» και «ο επισκέπτης να επιλέξει την Ελλάδα».
Η ίδια ανέφερε ότι είναι ενθαρρυντικά τα πρώτα αποτελέσματα, καθώς «έχουμε τις πρώτες κρατήσεις».
Η καμπάνια “Sunshine Discount’’ εστιάζει στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας μας (ήλιος, θάλασσα, φαγητό) για να την επιλέξει ο τουρίστας για τις διακοπές του.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ειδήσεις

Χρήσιμα