Ενθαρρυντικά είναι τα πρώτα αποτελέσματα από καμπάνια για τον τουρισμό που υλοποιείται με της συνεργασία ΕΟΤ και Aegean, η οποία παρουσιάστηκε διαδικτυακά στα ΜΜΕ.
Παράλληλα, την αισιοδοξία του για τη φετινή τουριστική περίοδο, στην Κρήτη και σε όλη τη χώρα, εξέφρασε ο γ.γ. του ΕΟΤ, Δημ. Φραγκάκης, ο οποίος τόνισε ότι από τις 15 του μηνός αναμένει αύξηση των αφίξεων.
Ειδικά για την Κρήτη, τόνισε ότι η εικόνα είναι πάρα πολύ καλή, καθώς υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση, σύμφωνα με τους tour operator.
Απαντώντας σε ερώτηση των “Χ.ν.” εκτίμησε ότι «θα πάμε καλύτερα από πέρυσι».
Ο κ. Φραγκάκης ανέφερε ότι φέτος ο ΕΟΤ υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα προβολή της χώρας
της τελευταίας δεκαετίας με δαπάνη πάνω από 22 εκατομμύρια ευρώ, ενώ υπογράμμισε ότι το στρατηγικό πλάνο του ΕΟΤ βασίζεται σε τρεις αξόνες:
1. Στην εκτίμηση ότι το απρογραμμάτιστο ταξίδι θα επικρατήσει για πολύ καιρό.
2. Στην στρατηγική απόφαση οι καμπάνιες πλέον να μην είναι 2-3 μηνών αλλά μακροπρόθεσμες.
3. Στο γεγονός ότι «μπορούμε να επιλέγουμε συγκεκριμένες χώρες και να έχουμε ευελιξία».
Για την καμπάνια EOT – Aegean υπογράμμισε ότι βασικός «στόχος είναι να μπορέσουμε να προσελκύσουμε όσο περισσότερο κόσμο γίνεται» και ότι «δουλέψαμε μεθοδικά για αυτή την καμπάνια».
Την καμπάνια “Sunshine Discount” παρουσίασε η η διευθυντρια εταιρικών υποθέσεων της Aegean Μαρίνα Σπυριδάκη, η οποία υπογράμμισε ότι στόχος είναι «να κερδίσουμε το χαμένο έδαφος» και «ο επισκέπτης να επιλέξει την Ελλάδα».
Η ίδια ανέφερε ότι είναι ενθαρρυντικά τα πρώτα αποτελέσματα, καθώς «έχουμε τις πρώτες κρατήσεις».
Η καμπάνια “Sunshine Discount’’ εστιάζει στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας μας (ήλιος, θάλασσα, φαγητό) για να την επιλέξει ο τουρίστας για τις διακοπές του.