Επικίνδυνες καταστάσεις παρατηρούνται σε σημεία του οδικού δικτύου μέσα και έξω από την πόλη των Χανίων. Παράλληλα, ξεκίνησε το “νοικοκύρεμα” στον Κουμπέ με την κατασκευή πεζοδρομίων. Κι επειδή όλα πρέπει να γράφονται, παραθέτουμε τις παρακάτω εικόνες με σύντομες λεζάντες ευελπιστώντας ότι σύντομα θα γίνουν οι απαραίτητες επεμβάσεις…
Ακαταστασία
Εξακολουθεί η ακαταστασία με την απαράδεκτη εικόνα που έχουν τα υποτιθέμενα πεζοδρόμια της οδού Αλ. Παναγούλη σε όλο το μήκος της μέχρι την οδό Ηλία Δεληγιαννάκη όπου εκεί τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα και αυτό επειδή όλη σχεδόν η οδός από την πλατεία του Αγίου Ιωάννη καθώς και η προέκταση της με την οδό Μακεδονίας στο ΚΕΓΕ στερούνται παντελώς πεζοδρομίων και ενώ ο δρόμος έχει μεγάλη κυκλοφορία…
Χιόνια
Η χθεσινή μέρα είχε ηλιοφάνεια από το πρωί, πλην όμως, ο χιονισμένος ακόμα δρόμος από τη Δρακώνα μέχρι περίπου το ιστορικό Θέρισο, ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνος από τον παγετό και όσοι πηγαινοέρχονταν έπρεπε να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί. Το ίδιο, βέβαια, φαινόμενο συμβαίνει σε όλες τις ορεινές περιοχές και είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούν αντιολισθητικές αλυσίδες στα οχήματά τους οι οδηγοί.
Λακκούβα
Μια τεράστια ακαταστασία του δρόμου μέσα στα Περιβόλια χρήζει άμεσης επισκευής πριν αυτή η λακκούβα… επεκταθεί και γίνει επικίνδυνη για όλους…
Πεζοδρόμια
Για την απαράδεκτη κατάσταση που έχουν τα πεζοδρόμια μέσα στο κέντρο της πόλης επί της οδού Σμύρνης αναφερθήκαμε και στο παρελθόν, με διαμαρτυρία κατοίκων και επαγγελματιών της οδού. «Η κατάσταση παραμένει» μας ενημέρωσαν ξανά με την παράκληση να επανέλθουμε στο πρόβλημα
Νοικοκυρέματα
Αρχισαν τα νοικοκυρέματα με κατασκευή πεζοδρομίων στη νοτιοδυτική γωνία της πλατείας του Κουμπέ, γεγονός που σχολιάστηκε θετικά από αναγνώστες μας και κατοίκους της περιοχής. Για τις εργασίες αυτές που ξεκίνησαν, δήλωσε στα “Χ.ν.” ο εργολάβος του έργου, Αντώνης Περδικάκης ότι «Από την πλευρά της Αναγνώστου Γογονή θα κατασκευαστεί πεζοδρόμιο με πλάτος δύο μέτρα και από την πλευρά της οδού Κ. Καραμανλή με ένα μέτρο και εξήντα εκατοστά (1,60 μ.). Ηταν κάτι που χρειαζόταν να γίνει εδώ και 40 χρόνια».