Μπορεί η απόφαση αυτή να ξενίσει τους απανταχού οπαδούς του cavallino rampante, σίγουρα, όμως, όχι τους μετόχους και προσωπικά τον Sergio Marchionne, που επίσημα πλέον «φωτογραφίζει» το δρόμο που θα ακολουθήσουν από το 2019 και εξής οι «μηχανές ονείρων» μαζικής παραγωγής της Ferrari προκειμένου η τελευταία να αυξήσει τις πωλήσεις της. Και ασφαλώς, την κερδοφορία της.
Σε… τηλεδιάσκεψη κορυφής που πραγματοποιήθηκε χθες με κεντρικό ομιλητή και οικοδεσπότη τον Sergio Marchionne και «φιλοξενούμενους» κεντρικούς επενδυτές της Ferrari, ο Ιταλός μάνατζερ αποκάλυψε πως τα επερχόμενα μέσα στα προσεχή χρόνια προϊόντα της πιο αναγνωρίσιμης και ποθητής μάρκας του πλανήτη, θα «υποχρεωθούν» να υποκύψουν στις σειρήνες της υβριδικής τεχνολογίας σε μια προσπάθεια να αυξηθεί η παραγωγική δυναμική του cavallino rampante. Και, κατ’ επέκταση, τόσο οι πωλήσεις της, όσο και τα κέρδη που θα εισρεύσουν στους τραπεζικούς λογαριασμούς των ίδιων των… συνομιλητών του Ιταλού.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κατασκευάστριες εταιρείες με ετήσια δυναμική κάτω των 10.000 μονάδων απολαμβάνουν σήμερα πιο «χαλαρές» προδιαγραφές σε ότι αφορά στις πιστοποιημένες εκπομπές ρύπων των μοντέλων τους. Ως εκ τούτου, με δεδομένη τη εκπεφρασμένη απόφαση των Ιταλών της Ferrari και προσωπικά του Sergio Marchionne για υπέρβαση του πολύ σημαντικό αυτού παραγωγικού ορίου από το 2020 και εξής, η Ferrari δεν έχει άλλη επιλογή από το να «ρίξει» τους ρύπους της, υιοθετώντας, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, την υβριδική τεχνολογία.
«Παρά το γεγονός ότι δεν μπορώ να δεσμευτώ, ούτε και να πιστοποιήσω πως αυτός είναι ο στόχος μας, είναι πολύ πιθανό οι ετήσιες πωλήσεις μας να υπερβαίνουν κατά πολύ τις 10.000 το 2025», δήλωσε χαρακτηριστικά χθές ο Sergio Marchionne.
Ο Ιταλός προέβη χθες σε μερικές εξίσου ενδιαφέρουσες επισημάνσεις λέγοντας πως η εταιρεία εξελίσσει μια εντελώς νέα πλατφόρμα, με «ευέλικτα» χαρακτηριστικά, από την οποία μπορούν να γεννηθούν πολλά και διαφορετικά νέα μοντέλα για τη Ferrari, τα οποία θα κινούνται από ένα «μικτό» σύστημα κίνησης αποτελούμενο από έναν θερμικό και έναν ηλεκτρικό κινητήρα.
Παράλληλα με την επισήμανση αυτή, ο Marchionne εξέφρασε την πεποίθηση του πως η Ferrari πρέπει «να επεκτείνει τη γκάμα της κατασκευάζοντας μοντέλα που απευθύνονται σε ένα ευρύτερο δημογραφικό κοινό». Χαρακτηριστικό δείγμα γραφής της νέας αυτής αντίληψης είναι, σύμφωνα με τον ίδιο τον Marchionne, η νέα GTC4Lusso T, η οποία «σχεδιάστηκε για να οδηγείται σε καθημερινή βάση».
Ως γνήσιος επιχειρηματικός νους, ο Marchionne δεν παρέλειψε να σημειώσει πως για την Ferrari «είναι πιο εύκολο να βγάλει λεφτά εστιάζοντας παράλληλα την επέκτασή της στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων με λογικό, πάντα, ρυθμό ανάπτυξης».
Χθες η ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε πως τα καθαρά της κέρδη αυξήθηκαν κατά 10% το προτελευταίο 3μηνο του έτους και στο ίδιο διάστημα και οι πωλήσεις της, κατά 8%. Τα ευχάριστα αυτά… μαντάτα είχαν ως αποτέλεσμα την άνοδο της τιμής της μετοχής της μάρκας κατά 7%.
Money talks, λοιπόν! Μας αρέσει δεν μας αρέσει, αυτή δείχνει πως είναι η νέα πραγματικότητα. Ακόμα και για τον πλέον «ονειρικό» κατασκευαστή οχημάτων του πλανήτη.
ΠΗΓΗ: 4troxoi.gr