» προς τη Διεύθυνση τη Εθνικής Τράπεζας Χανίων
Κύριε διευθυντά,
θέλω μέσω τη έγκριτης εφημερίδας σας να διαμαρτυρηθώ προς τη Διεύθυνση της Εθνικής Τράπεζας Χανίων, για την απαράδεχτη συμπεριφορά ενός υπαλλήλου της, στο υποκατάστημα της εν λόγω Τράπεζας επί της οδού Κορωναίου 18, την Τρίτη 29-9-2020 και περί ώρα 08.30 περίπου, όπου εισερχόμενος στον χώρο του εν λόγω καταστήματος με όλους τους κανονισμούς που μας επιβάλει ο νόμος λόγω κορωνοϊού (φέροντας την προστατευτική μάσκα) τηρώντας τη σειρά μου, περιμένοντας δε να τελειώσει ο προηγούμενος πελάτης στο πρώτο ταμείο για να εξυπηρετηθώ. Στην συνέχεια, όταν τελείωσε ο υπάλληλος με τον πρώτο πελάτη, μου κάνει νόημα να πλησιάσω στο ταμείο και αυτό έπραξα. Με ρώτησε αμέσως τι θέλω και του είπα ότι θέλω να καταθέσω ένα χρηματικό ποσό στον τάδε λογαριασμό, εναποθέτοντας τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού και το χρηματικό ποσό όπως και την ταυτότητά μου. Αμέσως μετά, μου λέει κάπως εκνευρισμένος ότι δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει και να περιμένω να τελειώσει ο πλαϊνός υπάλληλος της Τράπεζας (του δεύτερου ταμείου) με τη συναλλαγή με έναν άλλο πελάτη κι αμέσως σηκώνεται και φεύγει από την θέση του. Δεν έδωσα σημασία.
Στην συνέχεια, ο ίδιος υπάλληλος πηγαίνει σε κάποιο μηχάνημα και εξυπηρετούσε ένα τρίτο πελάτη, καταθέτοντας χρήματα σε κείνο. Τώρα, όταν κάποια στιγμή τελείωσε την εργασία του με τον πελάτη, μου λέει να πλησιάσω στο μηχάνημα, και πάλι εκνευρισμένος, δίχως να γνωρίζω το γιατί, άρχισε να μου δίνει οδηγίες πώς να χρησιμοποιώ το μηχάνημα, λέγοντάς μου με ύφος υπερόπτη ότι το μηχάνημα αυτό είναι για την δική μου εξυπηρέτηση και αμέσως του απαντώ. «Δεν μπορώ κύριε να μάθω πώς να χρησιμοποιώ το μηχάνημα» και μου απαντάει πάλι με ύφος υπερόπτη λέγοντάς μου «θα μάθεις… θέλεις δε θέλεις» λες κι απευθυνότανε σαν καθηγητής σε κάποιον άτακτο μαθητή του. «Μην προσπαθείτε κύριε…» του απαντάω «να μου κάνετε μάθημα, γιατί στην ηλικία που είμαι δεν θα τα καταφέρω ποτέ να μάθω να χρησιμοποιώ το μηχάνημα».
Ο κύριος εκείνος εξακολουθούσε, χρησιμοποιώντας κάποιους αριθμούς, να μου λέει ότι «θα μάθεις…» κι άλλα πολλά λόγια που δεν τα συγκράτησα όλα. Στην επιμονή του, του απαντάω «μην με εκνευρίσετε κύριε γιατί θα με αναγκάσετε να απευθυνθώ στη Διεύθυνση της Τράπεζας» και μου απαντά «δε πα να πας και στον Αβραάμ πάπα».
Δεν έδωσα συνέχεια και σε αυτήν την απαράδεκτη απάντησή του και σε οτιδήποτε άλλο εξακολουθούσε να μου λέει.
Οταν όμως τελείωσα τη διαδικασία της καταθέσεως των χρημάτων, πήγα στην διευθύντρια της Τράπεζας στον ίδιο χώρο και της είπα ότι θέλω να καταθέσω τα παράπονά μου γραπτά προς την Διεύθυνση και η απάντηση που πήρα είναι ότι δεν μπορεί να καταγγείλει το γεγονός κι ότι πρέπει εγώ να κάνω τη καταγγελία μέσω κάποιου “σάϊ”, αν το γράφω σωστά. «Δεν ξέρω εγώ από σάϊ» της λέω «και θέλω να μου δώσετε τον αριθμό τηλεφώνου της κεντρικής Τράπεζας να μου υποδείξουν οι αρμόδιοι σε τι ενέργειες πρέπει να προβώ για την καταγγελία του συμβάντος». «Δεν δίνουμε τηλέφωνα» μου είπε «και δεν ξέρω τι θα κάνεις». «Θα φύγω από την Τράπεζα», της είπα κάπως εκνευρισμένος αυτή τη φορά. «Να πας όπου θέλεις» μου λέει και όλη η συζήτηση σταμάτησε εκεί, γιατί άνοιξα την πόρτα της Τράπεζας και έφυγα λέγοντας «δεν είναι συμπεριφορά αυτή κύριοι προς τους πελάτες σας».
Ευελπιστώ ότι η παρούσα θα βρει την δέουσα ανταπόκριση.
Δημήτρης Κ. Τυραϊδής
συγγραφέας – ποιητής
μέλος της Παγκοσμίου Ενώσεως Ελλήνων Λογοτεχνών,
μέλος των Πνευματικών Δημιουργών νομού Χανίων και άλλων πολλών πολιτιστικών συλλόγων
Δεν ειστε ο μοναδικος Κυριε Τυραιδη που σντιμετωπισατε την αναρμοστη συμπεριφορα των υπαλληλων της συγκεκριμενης τραπεζας.Πριν απο ενα μηνα περιπου μου δεσμευσαν 7.052,94 ευρω χωρις να τους χρωσταω τιποτε.Μετα απο την εντονη διαμαρτυρια μου παραδεχτηκαν οτι δεν ειχσν το δικαιωμα να τα δεσμευσουν αλλα και δεν μου τα επιστρεφουν.Στην επιμονη μου να μου δωσουν τα τηλεφωνα της νομικης τους υπηρεσιας ισχυριζονται οτι δεν επιτρεπεται να επικοινωνησω μαζι τους.Ισως ειμαι πολιτης δευτερας διαλογης.Που να βρω το δικιο μου?