Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024

Επιτέλους φανάρια!

Σε λειτουργία έθεσε χθες ο Δήμαρχος Χανίων Τάσος Βάμβουκας, τους φωτεινούς σηματοδότες στην συμβολή των οδών Αναγνώστου Γογονή, Φαλασσάρνης και Σοφοκλή Βενιζέλου στην περιοχή της Παλιάς Ηλεκτρικής.
Όπως επισημαίνεται από τον Δήμο, το έργο έρχεται να καλύψει ένα πάγιο αίτημα καθώς και τις ανάγκες μιας ιδιαίτερα πολυσύχναστης και πυκνοκατοικημένης περιοχής, καθώς καθημερινά πέρα από την αυξημένη κυκλοφοριακή κίνηση, ο εν λόγω κόμβος εξυπηρετεί τους κατοίκους της περιοχής, τους μαθητές κοντινών σχολείων καθώς και τα παιδιά τα οποία αθλούνται στις παρακείμενες αθλητικές εγκαταστάσεις του Δήμου.
Το έργο ολοκληρώθηκε από το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικού και Κυκλοφορίας της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Χανίων, και είναι σε πλήρη συγχρονισμό με τους φωτεινούς σηματοδότες οι οποίοι βρίσκονται πριν και μετά τον συγκεκριμένο κόμβο.
«Η αύξηση της οδικής ασφάλειας είναι πρωταρχικής σημασίας για εμάς» αναφέρει σε γραπτή του δήλωση ο κ. Βάμβουκας, προσθέτοντας πως «πρόσφατα ολοκληρώσαμε την αντικατάσταση 50 λαμπτήρων τεχνολογίας LED στην οδό Ελ Βενιζέλου που οδηγεί στα Κουνουπιδιανά, αυξάνοντας την οδική ασφάλεια και μειώνοντας παράλληλα το ενεργειακό αποτύπωμα των υποδομών της πόλης μας». Επιπλέον, σύμφωνα με τον δήμαρχο, «έχουν ήδη τοποθετηθεί νέα φωτιστικά στην περιοχή του Παλιού Ψυχιατρείου Χανίων και παράλληλα, συνεχίζουμε το έργο αλλαγής λαμπτήρων στην παλιά Εθνική Οδό στην Νέα Κυδωνία» .
Στην επίσκεψη αυτή, τον Δήμαρχο Χανίων πλαισίωσαν η Πρόεδρος της Δημοτικής Ενότητας Χανίων Ειρήνη Αθανασάκη και ο Προϊστάμενος του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών και Κυκλοφορίας Γαβριήλ Μαρινάκης.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

1 Comment

  1. Φανάρια εδώ, φανάρια εκεί, φανάρια παραπέρα… Υπάρχει πρόβλημα; Υπάρχει λύση: Φανάρια!!! Σε κάθε διασταύρωση στο όνομα ότι οι οδηγοί ΔΕΝ σεβόμαστε (πρώτο πληθυντικό) τίποτα και δεδομένου ότι η τροχαία είναι ανύπαρκτη, η λύση που σταθερά επιλέγεται στα Χανιά, είναι η τοποθέτηση ενός ακόμα φωτεινού σηματοδότη.

    Και διερωτώμαι λοιπόν… Γιατί σε όλα αυτά τα επικίνδυνα (???) σημεία δεν φτιάχνουν έναν κυκλικό κόμβο; Η λύση του κυκλικού κόμβου είναι το αρχαιότερο σύστημα, που είναι εν τη “γενέσει” του και αυτόματο. Αυτορυθμίζεται, δεν χαλάει ποτέ, δεν απαιτεί ρεύμα ούτε αντικατάσταση λαμπτήρων. Δεν σταματάς, περιμένοντας να ανάψει πράσινο όταν δεν υπάρχει κανείς άλλος, γιατί απλά ελέγχεις και περνάς. Ο κυκλικός κόμβος είναι το μόνο που δεν μπορεί κάποιος να αγνοήσει και που υποχρεωτικά θα ανακόψει ταχύτητα ή/και εάν χρειάζεται θα σταματήσει. Ένα κόκκινο φανάρι μπορεί, όπως και τα STOP άλλωστε, να παραβιαστούν ενώ ο κυκλικός κόμβος μόνο εάν πετάξεις από πάνω του.

    Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είμαι ο μόνος που έχω οδηγήσει σε χώρες του υπόλοιπου κόσμου και που αγάπησα / λάτρεψα τους κυκλικούς κόμβους, την απλότητα λειτουργίας τους και αν μη τι άλλο την ομορφιά τους με τα πάσης φύσεως πολύχρωμα λουλουδάκια τους. Αυτοί μπορούν, εμείς γιατί όχι;

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ειδήσεις

Χρήσιμα