Ο μεγάλος λιμενοβραχίονας που ήταν να κατασκευαστεί σύμφωνα με την αρχική του μελέτη για το λιμάνι Καβονησίου στην Κίσσαμο και δεν πραγματοποιήθηκε ενώ είχαν εγκριθεί τα χρήματα για την κατασκευή πρέπει να γίνει πραγματικότητα με διορθωτικές επεμβάσεις στον υπάρχοντα λιμενοβραχίονα ούτως ώστε να μπορούν στο εγγύς μέλλον να καταπλέουν μεγάλα επιβατικά και φορτηγά πλοία από διάφορα άλλα λιμάνια εντός και εκτός Ελλάδας, προς όφελος της Κισσάμου και του Νομού γενικότερα.
Για όλη αυτή την κατάσταση, μίλησε στα “Χ.ν.” ένας ηλικιωμένος Κισαμίτης ο κ. Αντώνιος Κατσικανδαράκης, υπογραμμίζοντας ότι: «Θυμάμαι λες και ήταν χθες που με πρωτοβουλία του Σοφοκλή Βενιζέλου ως αντιπροέδρου και υπουργού της κυβέρνησης του Γεωργίου Παπανδρέου το 1963, κατόρθωσε και εγκρίθηκαν από τα περισσεύματα άλλων δημοσίων δαπανών 800.000 δραχμές για να υλοποιηθεί η μελέτη κατασκευής λιμενοβραχίονα μήκους 1300 μέτρων με γωνία προς ανατολάς στα 800 μέτρα».
Ο ίδιος συνεχίζοντας επεσήμανε: «O λιμένας του Καβονησίου ο οποίος εξυπηρετεί τις ανάγκες του Καστελίου, των νησιών Αντικυθήρων και Κυθήρων και τη νότια Πελοπόννησο από την άγονο γραμμή, είχε πάντα την προοπτική να γίνει ένα σημαντικό εμπορικό λιμάνι για τον Νομό μας, μετά τη Σούδα. Προς χάρη, όμως, συμφερόντων της παλιάς εποχής, η μελέτη επέκτασης του μόλου στο Καβονήσι με το μήκος που προανέφερα, έμεινε στα χαρτιά. Χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία ανάδειξης ενός λιμανιού που θα έδινε μεγάλη προοπτική σε όλη την επαρχία Κισσάμου και όχι μόνο. Κι ενώ, από τότε μέχρι σήμερα έχουν συμπληρωθεί 55 χρόνια, καμία κυβέρνηση όπως και καμία δημοτική Αρχή δεν μερίμνησαν για την ουσιαστική αξιοποίηση αυτού του λιμανιού, το οποίο, σύμφωνα με την ορολογία κατηγοριοποίησης λιμανιών, θα μπορούσε να είχε τουλάχιστον τα χαρακτηριστικά της κατηγορίας Κ2 δηλαδή, λιμάνι εθνικής σημασίας. Καταλήγοντας ο κ. Κατσικανδαράκης σημείωσε ότι «κι ενώ είμαστε, έστω και έτσι, το δεύτερο εμπορικό λιμάνι στο Νομό, δεν έχουμε αντιπρόσωπο στο λιμενικό ταμείο, ενώ παλαιότερα είχαμε».