Εξώδικη Δήλωση Διαμαρτυρίας κατέθεσε η Διοίκηση της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος και ο πρόεδρός της Μιχάλης Μούσιος προς τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, την Ένωση Εταιριών ∆ιαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας με την οποία ζητάει να παύσει διαφήμιση που προβάλλεται σε τηλεοπτικούς σταθμούς Πανελλαδικής εμβέλειας, διαφημίζοντας νέο τύπο ψωμιού, που το ονομάζει «αργοψημένο» και εμφανίζει έναν αρτοποιό στο αρτοποιείο του να το δοκιμάζει και να το εκθειάζει,
Οι αρτοποιοί επικαλούμενοι την κείμενη νομοθεσία, καταγγέλλουν ως παραπλανητική για το καταναλωτικό κοινό την εν λόγω διαφήμιση (διαφημιστικό σποτ της αρτοβιομηχανίας «Καραμολέγκος»), καθώς και την όλη παρουσίαση υποτιμητική, δυσφημιστική και περιφρονητική για τους Έλληνες αρτοποιούς.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.