Το ενεργοβόρο ασχημόπαπο του χθες, που μετατράπηκε σήμερα σε έναν οικολογικό κύκνο.
Η περίπτωση του Ford Kuga είναι ενδεικτική της τεχνολογικής εξέλιξης που βιώσαμε την τελευταία 15ετία. Το 2008 ήταν μια εποχή που το Focus πάλευε με σχεδόν αναιμικούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες, μιας και οι 5κύλινδρες «σαΐτες» ήταν αρκετά ακριβότερες. Τότε ήταν λοιπόν που η έλευση του Kuga έφερε τα πάνω κάτω σε όλα τα επίπεδα.
Ήταν το πρώτο SUV μοντέλο της εταιρείας που παρουσιάστηκε πολύ πριν ξεκινήσει η εμπορική μανία με τα συγκεκριμένα οχήματα. Μπορεί να είχε εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά, αλλά οι υποψήφιοι αγοραστές ήταν διστακτικοί, μη θέλοντας ακόμη να αποχωριστούν το αγαπημένο τους Focus για χάρη αυτής της νέας ιδέας. Για να τους δελεάσει η ελληνική αντιπροσωπεία, ακολούθησε μια άκρως επιθετική εμπορική πολιτική, με σχεδόν σκανδαλώδεις τιμές για ένα ευρύχωρο όχημα, που είχε και το επιπλέον μπόνους του 2,5άρη 5κύλινδρου κινητήρα των 200 ίππων.
Το αντίτιμο ήταν μια αναμενόμενα υψηλή κατανάλωση για ένα όχημα με τέτοιον όγκο, αεροδυναμική και βάρος (της τάξεως των 1,6 τόνων). Εναλλακτική δεν υπήρχε, καθώς αυτός ήταν ο μοναδικός διαθέσιμος βενζινοκινητήρας, μιας και ακόμη δεν είχε απελευθερωθεί η πετρελαιοκίνηση και οι περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές δεν είχαν πρόσβαση στους ρεαλιστικότερους ντίζελ Duratorq κινητήρες. Διαβάστε περισσότερα στο 4 τροχοί..