Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου, 2024

Φόρουμ προώθησης κρητικών προϊόντων

Με τη στήριξη των τοπικών παραγωγικών φορέων όλης της Κρήτης ξεκινά η προετοιμασία του 4ου παγκρήτιου φόρουμ προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και τα δίκτυα διανομής – super market, το οποίο θα διεξαχθεί 21 & 22 Μαρτίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης.

Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «το κορυφαίο για την τοπική οικονομία επιχειρηματικό γεγονός διοργανώνουν, και φέτος, τα τέσσερα Επιμελητήρια Κρήτης και οι Ενώσεις Ξενοδόχων Κρήτης σε μια προσπάθεια, αφενός να καλυφθούν οι ανάγκες της Κρητικής αγοράς από την ντόπια παραγωγή, αφετέρου να δοθεί η ευκαιρία στους επισκέπτες του νησιού να γνωρίσουν τα γνήσια προϊόντα της Κρητικής διατροφής.
Στην εναρκτήρια συνάντηση για την προετοιμασία του 4ου ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΥ ΦΟΡΟΥΜ, που πραγματοποιήθηκε χθες στο Επιμελητήριο Ηρακλείου συμμετείχαν οι πρόεδροι των Επιμελητηρίων Ηρακλείου και Ρεθύμνου κ. Μανώλης Αλιφιεράκης και Γιώργος Γιακουμάκης αντίστοιχα, η Διευθύντρια του Επιμελητηρίου Λασιθίου κα. Ερήνη Γκερεδάκη και ο εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Χανίων κ. Τρούλης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου κ. Νίκος Χαλκιαδάκης, ο Πρόεδρος του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων κ. Γιώργος Πελεκανάκης, Ο πρόεδρος του ΓΕΩΤΕΕ κ. Αλέκος Στεφανάκης, ο Πρόεδρος του Δικτύου Κρητικού Ελαιόλαδου κ. Μανώλης Φραγκάκης, ο Πρόεδρος του Δικτύου Οινοποιών Κρήτης κ. Νίκος Μηλιαράκης και Προϊστάμενος Εμπορίας Ελαιόλαδου του Αγροτικού Συνεταιρισμού Μεσσαράς κ. Κωνσταντίνος Παναγιωτάκης.
Σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηρακλείου κ. Αλιφιεράκης αναφέρθηκε στις καινοτομίες της φετινής διοργάνωσης και τόνισε χαρακτηριστικά ότι «φέτος το φόρουμ θα διαρκέσει δύο ημέρες, την πρώτη ημέρα θα γίνουν οι συναντήσεις των παραγωγών αγροτικών και μεταποιημένων Κρητικών προϊόντων με τους ξενοδόχους και τη δεύτερη ημέρα με τους εκπροσώπους των δικτύων διανομής – SUPER MARKET. Επίσης φέτος για πρώτη φορά θα καταρτιστεί κατάλογος προμηθευτών και θα λειτουργήσει παρατηρητήριο προϊόντων, στο οποίο θα καταγράφονται ανά μήνα οι ανάγκες των ξενοδοχείων σε συγκεκριμένα προϊόντα ώστε να γνωρίζουν οι παραγωγοί ποια προϊόντα έχουν ζήτηση και σε ποιες ποσότητες».
Στην ανάγκη σύμπραξης των παραγωγών σε clusters, ώστε να μειώσουν το κόστος παραγωγής και να κάνουν πιο ανταγωνιστικές τις τιμές των προϊόντων τους αναφέρθηκε ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου κ. Νίκος Χαλκιαδάκης επισημαίνοντας ότι καταβάλλονται προσπάθειες ώστε να ξεπεραστεί το εμπόδιο των τιμών και ν’ αυξηθεί η κατανάλωση τοπικών προϊόντων από τα Κρητικά ξενοδοχεία.
Ο Προϊστάμενος εμπορίας ελαιόλαδου του Αγροτικού Συνεταιρισμού Μεσσαράς κ. Κωνσταντίνος Παναγιωτάκης ανέφερε ότι είναι δύσκολο να πιεστεί το κόστος παραγωγή και πρόσθεσε ότι η εγχώρια αγορά προτιμά να κάνει εισαγωγές από το εξωτερικό για να έχει μεγαλύτερα κέρδη.
Να σημειωθεί ότι κατά το περσινό, 3ο ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΦΟΡΟΥΜ, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 6.000 κατ’ ιδίαν συναντήσεις παραγωγών αγροτικών και μεταποιημένων Κρητικών προϊόντων πραγματοποίησαν συναντήσεις με υπεύθυνους αγορών, Διευθυντές Ξενοδοχείων και Ξενοδόχους απ’ όλη την Κρήτη».


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα