Οι κριτικοί και το τηλεοπτικό κοινό μπορεί να απογοητεύτηκαν με το φινάλε του Game of Thrones (αδιανόητο 4,4/10 στο imdb) και κυρίως με τη γρήγορη εξέλιξη της πλοκής, ωστόσο το τελευταίο επεισόδιο του όγδοου κύκλου πέτυχε ένα μεγάλο τηλεοπτικό ρεκόρ.
Όπως αναφέρει ο Business Insider, και αναμεταδίδει το news247.gr, περίπου 19,3 εκατομμύρια θεατές παρακολούθησαν το επεισόδιο στα κανάλια HBO, HBO GO και HBO NOW, ενώ 13,6 εκατομμύρια το είδαν ταυτόχρονα σε πρώτη προβολή, ξεπερνώντας το ρεκόρ της πρεμιέρας της 4ης σεζόν του “The Sopranos” το 2002 που είχε προσελκύσει τότε 13,4 εκατομμύρια θεατές. Το πέμπτο επεισόδιο του GoT είχε προσελκύσει 18,4 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Φυσικά, τα νούμερα αυτά ωχριούν μπροστά στο ρεκόρ που είχε κάνει το φινάλε του M*A*S*H του CBS με 105,9 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Ωστόσο, ξεπέρασε το “Dexter” που προβαλλόταν επίσης από την HBO, το οποίο είχε κάνει μέσο όρο τηλεθέασης 2,36 εκατομμύρια θεατές ανά επεισόδιο.
Το τέλος του GoT πέρασε το αντίστοιχο του “Big Bang Theory” που προβλήθηκε την περασμένη βδομάδα και συγκέντρωσε συνολικά 18 εκατομμύρια θεατές.
Σημειώνεται βέβαια, πως τα νούμερα αυτά πρέπει να αξιολογηθούν με γνώμονα πως πλέον οι σειρές “βάλλονται” και από την πειρατεία, κάτι που δεν ίσχυε την περασμένη δεκαετία στον ίδιο βαθμό.
Η πρεμιέρα της όγδοης σεζόν του Game of Thrones είχε 54 εκατομμύρια “πειρατικά” downloads μέσα σε 24 ώρες όπως ανέφερε επίσης ο Business Insider. Τα παράνομα downloads για το φινάλε δεν έχουν ακόμη μετρηθεί, κάτι που θα μπορούσε να καταστήσει το επεισόδιο αυτό, ίσως το πιο εμπορικό όλων των εποχών.
Να σημειώσουμε πως ο 8ος κύκλος του “Game of Thrones” είχε μέσο όρο 43 εκατομμύρια θεατές ανά επεισόδιο, στο συνολικό κοινό, μια αύξηση δηλαδή πάνω από 10 εκατομμύρια θεατές σε σύγκριση με την προηγούμενη σεζόν.
Η λίστα με τα επεισόδια σειρών με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία της τηλεόρασης:
M*A*S*H (CBS) – 105.9 εκατ. viewers
Cheers (NBC) – 84.4 εκατ.
Seinfeld (NBC) – 76.3 εκατ.
Friends (NBC) – 65.9 εκατ.
Magnum P.I. (NBC) – 50.7 εκατ.
The Cosby Show (NBC) – 44.4 εκατ.
All In The Family (CBS) – 40.2 εκατ.
Family Ties (NBC) – 36.3 εκατ.
Home Improvement (ABC) – 35.5 εκατ.
Frasier (NBC) – 33.7 εκατ.