Οι µαθητές, οι µαθήτριες και η εκπαιδευτικός Μπουραντά Μελποµένη του τοµέα ∆ιοίκησης και Οικονοµίας του ΕΠΑ.Λ. Βρυσών, πραγµατοποίησαν διδακτική επίσκεψη στα γραφεία του ∆ήµου Αποκορώνου και στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
Σκοπός της επίσκεψης ήταν η απόκτηση εµπειρίας σχετικά µε τις διοικητικές λειτουργίες καθώς και η κατανόηση της δοµής και της οργάνωσης των συγκεκριµένων φορέων.
Την οµάδα υποδέχθηκε την Τετάρτη ο συνάδελφος εκπαιδευτικός και Γενικός Γραµµατέας του ∆ήµου κ. Χάρης Παπαδάκης, ο οποίος, µε επαγγελµατισµό και σαφήνεια, πραγµατοποίησε µία ενδελεχή ξενάγηση στους χώρους του ∆ήµου, αναλύοντας τα βήµατα εξυπηρέτησης του πολίτη και τον ρόλο κάθε υπηρεσίας.
Ειδικότερα, αναλύθηκαν οι διαδικασίες των κύριων υπηρεσιών που προσφέρονται, η σηµασία της απρόσκοπτης συνεργασίας µεταξύ των τµηµάτων, καθώς και η ανάγκη για συνεχή εκσυγχρονισµό των διαδικασιών προς τον όφελος της κοινότητας. Κατά την παρουσίαση, έγινε αναφορά στο οργανόγραµµα του ∆ήµου και την ιεραρχική του δοµή, στοιχεία που συνέβαλαν ουσιαστικά στην κατανόηση του τρόπου λειτουργίας και οργάνωσης της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Όπως αναφέρει η ∆ιευθύντρια του ΕΠΑΛ Ελένη Λεουνάκη, ήταν «άλλη µια ευκαιρία για τους µαθητές µας, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν από κοντά την εφαρµογή θεωρητικών γνώσεων στην πράξη και να κατανοήσουν καλύτερα τον ρόλο του δηµόσιου τοµέα στην καθηµερινή ζωή των πολιτών. Επιπλέον, η ανοιχτή συζήτηση που ακολούθησε, έδωσε την ευκαιρία στους µαθητές να εκφράσουν ερωτήµατα και προβληµατισµούς, αποκοµίζο ντας σηµαντικά εφόδια για το µάθηµα αλλά και για τη γενικότερη κατανόηση της κοινωνικής τους ευθύνης».
Οι µαθητές, οι µαθήτριες, η εκπαιδευτικός Μπουραντά Μελποµένη και η ∆ιεύθυνση του ΕΠΑ.Λ. Βρυσών εκφράζουν τις θερµές ευχαριστίες τους στον κ. Παπαδάκη και σε όλο το προσωπικό του ∆ήµου Αποκόρωνα για τη υποδοχή, την καθοδήγηση και το χρόνο που διέθεσαν. Όπως τονίζεται, η συµβολή τους στην επιτυχία της επίσκεψης ήταν ουσιαστική, καθώς προσέφεραν µια εµπειρία µάθησης στους µαθητές µας, ενισχύοντας τη σύνδεση της εκπαίδευσης µε την πράξη.