ΠΟΛΛΟΙ γονείς -και πολύ σωστά-θέτουν πάνω από τη γνώση το θέμα της υγείας των παιδιών τους.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ όμως κι ορισμένοι που, είτε επηρεασμένοι από κάποια “συνωμοσιολογία” του συρμού που τους βολεύει, είτε από καθαρή αντίδραση προς τα κυβερνητικά μέτρα, θέτουν σε δεύτερη μοίρα γνώση και υγεία – άρα και τη ζωή των παιδιών τους.
ΓΙ’ ΑΥΤΟΥΣ προέχει η με οποιοδήποτε τρόπο φθορά της κυβέρνησης!
Η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι ότι τη μάσκα δεν τη φοράμε επειδή επιβάλλεται για λόγους υγείας ή επειδή επικρέμαται στις κεφαλές μας αυστηρό πρόστιμο: τη φοράμε τόσο για να προστατευτούμε εμείς από τον ιό, όσο και για να προστατέψουμε τους γύρω μας.
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ έναν “αντι-μασκικό” εκπαιδευτικό (πιθανό φορέα του ιού) να μπαίνει σε τάξεις των 22/26 μαθητών, μάλιστα για πολλές ώρες την ημέρα! Δεν θα έχει γίνει μια βραδυφλεγής βόμβα για τη μετάδοση του κορωνοϊού στη σχολική κοινότητα; Τα παιδιά, στην πλειονότητά τους, έχουν αντιληφθεί πλήρως την κρισιμότητα της κατάστασης καθώς και τη χρησιμότητα της μάσκας.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ, μέχρι να βρεθεί το εμβόλιο ή το φάρμακο κατά του κορωνοϊού, τα μόνα μέτρα που μας επιτρέπουν να έχουμε μια κάπως στοιχειώδη ζωή, είναι η διατήρηση των αποστάσεων και η μάσκα.
ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ χώρες υιοθετείται ήδη το υπαίθριο μάθημα που θεωρείται μια υγιεινή και καλή λύση. Αρκεί βέβαια τα σχολεία να έχουν μεγάλους υπαίθριους χώρους και να ευνοεί ο καιρός.
ΕΞΑΛΛΟΥ, είναι στις συνταγματικές υποχρεώσεις της ελληνικής πολιτείας η παροχή κάθε δυνατότητας εκπαίδευσης των παιδιών (ακόμη και ασθενών), τουλάχιστον στον κύκλο υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δημοτικό-γυμνάσιο). Όμως, η υποχρέωση αυτή δεν μπορεί να επεκτείνεται και στο τι θα αποφασίσει ο γονιός, στο αν, δηλαδή, θα στείλει ή όχι το παιδί του στο σχολείο, όταν ο ίδιος ο γονιός κρίνει πως η υγεία του παιδιού του κινδυνεύει από τα μέτρα που η πολιτεία προτείνει. Εστω κι αν αυτά είναι έκτακτα.
ΑΝΤΙΘΕΤΑ, είναι καθήκον της πολιτείας να πείθει για την ορθότητα και αναγκαιότητα των μέτρων της. Ακόμη και τους πιο κακόπιστους. Και εδώ είναι το θέμα της επικοινωνιακής ικανότητας και των επιχειρημάτων της. Τα έχει;