Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024

Γονείς – Κηδεμόνες Δημοτικού Βαρυπέτρου: «Τα παιδιά µας δεν είναι αριθµοί»

» ∆ιαµαρτυρία για την κατάργηση τµηµάτων

 

«Τα παιδιά µας δεν είναι αριθµοί», επισηµαίνει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεµόνων ∆ηµοτικού Σχολείου Βαρυπέτρου, αντιδρώντας στην κατάργηση δύο τµηµάτων του σχολείου παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις που υπήρχαν τον περασµένη µήνα.

Σ

ε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος διερωτάται «τι άλλαξε» αυτό τον τελευταίο µήνα «που θέτει αυτή την ανάγκη για τον πάση θυσία περιορισµό των τµηµάτων της Α΄ και της Γ΄ σε ένα; Υπάρχουν κάποιοι παιδαγωγικοί λόγοι που να το επιβάλουν; Ή µήπως υπάρχουν όλοι οι λόγοι για το αντίθετο;».

Αναλυτικά στην ανακοίνωσή του ο Σύλλογος σχολιάζει: «Μαθαίνουµε ότι όταν σε ένα τµήµα της Α τάξης ο αριθµός των παιδιών ξεπερνά το µέτρο, κι ενώ και οι διδακτικές αίθουσες και οι δάσκαλοι υπάρχουν σε οργανική θέση στο σχολείο µας, η “λύση” είναι να διώξουµε µαθητές από το σχολείο και όχι να αξιοποιήσουµε τους πόρους που διαθέτουµε. Αρκεί να περιορίσουµε τους δάσκαλους, κι ας στοιβαχτούν 25 πρωτάκια, δυο εκ των οποίων µε ανάγκη παράλληλης στήριξης µετά από γνωµάτευση του ΚΕ∆ΑΣΥ. Ας τα κάνουµε να χωρέσουν τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες σε µια αίθουσα, ας εξοστρακιστούν οι «περισσεύουµενοι» (3, άνω το όριο των 25) µαθητές, να πάνε αλλού, παρά τον οικογενειακό τους σχεδιασµό. Σοβαρευτείτε, κύριοι υπεύθυνοι! Όταν διαθέτουµε τις αίθουσες και το εκπαιδευτικό προσωπικό, οφείλουµε να το αξιοποιούµε για τις καλύτερες εκπαιδευτικές συνθήκες. Λίγο παλιότερα το 25αρι τµήµα αναφερόταν ως «αναγκαίο κακό». Είναι αναχρονιστικό πισωγύρισµα ότι έφτασε να γίνεται και στόχος για τη διοίκηση της εκπαίδευσης! Σοβαρευτείτε, είναι η µόνη λογική λύση: ∆υο µικρά και λειτουργικά τµήµατα για τα πρωτάκια µας, ώστε όλα τα παιδάκια να παραµείνουν στο σχολείο της γειτονικότερης αναφοράς τους, δυο εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης για τη συµπερίληψη όλων των παιδιών!

Η δεύτερη περίπτωση περικοπής σε τµήµα και δάσκαλο, την οποία καλούµαστε να “καταπιούµε”, αφορά τάξη η οποία έχει κατ’ επανάληψη αναφερθεί για την ιδιαίτερη επιµέλεια που χρήζει, λόγω αυξηµένων κοινωνικών και εκπαιδευτικών ιδιαιτεροτήτων που παρουσιάζει. Εδώ η διάθεση ενός επιπλέον εκπαιδευτικού, ο οποίος άλλωστε υπάρχει στο σχολείο µας, για τη διατήρηση των δύο τµηµάτων που σε συνεργασία µε τους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης κρατούσαν τη λειτουργία της τάξης σε καλά επίπεδα, είναι αποδεδειγµένα αναγκαία για όλους τους παιδαγωγικούς λόγους. Αλλιώς η τάξη κινδυνεύει να µετατραπεί σε θλιβερό παιδοφυλακτήριο και η άσκηση εκπαιδευτικού- διδακτικού έργου ναρκοθετείται. Είναι θέµα παιδαγωγικής απόφασης των αρµοδίων που φέρουν ακόµα την παιδαγωγική ιδιότητα, αν έχουν τη βασική ευαισθησία, να υπερασπιστούν τη διατήρηση αυτή της συνθήκης ως αναγκαία εξαίρεση σε µια ούτως ή άλλως εξαιρετική περίπτωση. Είναι λόγοι άρσης εκπαιδευτικών ανισοτήτων που το επιβάλλουν: ∆υο τµήµατα, δυο εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης στη Γ Τάξη! ».

Ο Σύλλογος διαµηνύει: «αφήστε ήσυχους τους δασκάλους µας στο έργο τους, αφήστε ήσυχα τα τµήµατα του σχολείου µας ως έχουν, αφήστε τα παιδιά µας στο σχολείο τους, αλλιώς αφήστε τα λόγια περί παιδαγωγικής και σύγχρονου ψηφιακού σχολείου, γιατί όσο συνεχίζετε τις περικοπές σε βάρος των ανθρώπων, ακούγονται σαν κοροϊδία! Αφήστε, λοιπόν, την κοροϊδία!».


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

1 Comment

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα